Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Exactly! You're on the right track!Jag kan tänka mig att Amstel i Grekland upplever något liknande om dessa "grundmurade" kulturländer som inte ens EU rår på!
Men det var ändå Portus Cale som var grunden i Lusitania.
Och gjorde Sverige till ett av de fattigaste länder i Europa!Historia handlar sällan om de förtryckta vanliga människorna! Minns våra egna "hjältekonungar" som med div. inhyrda legoknektar härjade vilt i Europa under "Stormaktstiden" när kyrkan välsignade vapnen!
Och gjorde Sverige till ett av de fattigaste länder i Europa!
Och då hamnar vi i Grekland igen!
Jag är vid Kalamata, här finns ett militärt flygfält och där startar och landar Grekiska stridsflygplan lika ofta på en dag som de gör i hela Sverige på en månad (på ett år kanske?). Här flygs oavbrutet! Det har de råd med, de fattiga Grekerna!
You're still on the right track!
Julian
En fin allé i centrum där de här tre gubbarna uppmärksammade mig på att jag hade parkerat i en taxizon så jag flyttade bilen.
Angela Merkel är väldigt bra på att påpeka. Nu "påpekar" hon bara inte utan har lagt ett förslag till Förbundsdagen att även Tyskland ska införa vägtullar! Detta kommer med stor sannolikhet att gå igenom!
Då får vi åka en del "kostigar" ända från norra Tyskland till södra Spanien och/eller Portugal för att inte skinnas på vägavgifter.
Till sist en undran........ Har du aldrig sett flygplan från tyska försvaret i luften över Tyskland? I så fall så är det konstigt för Tyskarna är ett mycket hängivet NATO-land som blir rikligt belönat för detta stöd till Jänkarna.
Hälsningar från Walle som kom hem i fredags från Santa Pola. Startade hemresan den 19:de och mellanlandade i Peniscola och på ett par ställplatser i Frankrike. Vädret under hemresan var inget att hurra för. BLÅSIGT längs hela medelhavskusten. Snö i höjd med och norr om Lyon!!!
Lite behagligare vid julshopping i Heiligenhafen.
Bara så ni vet........prognosen för Värmland i morrn säger 7+. Inte illa!
Ha det gott "Där nere"!!!!!!
Om vi inte hörs så.......God Jul och Gott Nytt År!
P.S. Jappe....jag önskar jag kunde blåsa lite frisk "värmlandsluft" ner till Dig där Du är nu men eftersom det är omöjligt så får Du mer är gärna mellanlanda hos mig till sommaren om Du har vägarna förbi!
Tömning, el och vat....(dryck) ingår! D.S.
It took some time You know, but now the people around this place have learnt to treat me with respect! They call me Mr Clint from Orust!
Visa bilaga 78855
Tomorrow I'll check the other parts of the town I think, but as allways you have to concider the fact that there are factors around manipulating your thinking and behaviours! Go with the Gods or without, c'est la question! Futhermore, which Gods are the right stuff, or should I say the proper Gods, in my part of the world??
Jappe
Angela Merkel är väldigt bra på att påpeka. Nu "påpekar" hon bara inte utan har lagt ett förslag till Förbundsdagen att även Tyskland ska införa vägtullar! Detta kommer med stor sannolikhet att gå igenom!
Då får vi åka en del "kostigar" ända från norra Tyskland till södra Spanien och/eller Portugal för att inte skinnas på vägavgifter.
Till sist en undran........ Har du aldrig sett flygplan från tyska försvaret i luften över Tyskland? I så fall så är det konstigt för Tyskarna är ett mycket hängivet NATO-land som blir rikligt belönat för detta stöd till Jänkarna.
Hälsningar från Walle som kom hem i fredags från Santa Pola. Startade hemresan den 19:de och mellanlandade i Peniscola och på ett par ställplatser i Frankrike. Vädret under hemresan var inget att hurra för. BLÅSIGT längs hela medelhavskusten. Snö i höjd med och norr om Lyon!!!
Lite behagligare vid julshopping i Heiligenhafen.
Bara så ni vet........prognosen för Värmland i morrn säger 7+. Inte illa!
Ha det gott "Där nere"!!!!!!
Om vi inte hörs så.......God Jul och Gott Nytt År!
P.S. Jappe....jag önskar jag kunde blåsa lite frisk "värmlandsluft" ner till Dig där Du är nu men eftersom det är omöjligt så får Du mer är gärna mellanlanda hos mig till sommaren om Du har vägarna förbi!
Tömning, el och vat....(dryck) ingår! D.S.
är detta MANNEN? the devil of spain?? ska du ha mina koordinater?? eller ska vi gå på tjurfrälsning??