Sv: iGO Primo navigering med iPhone/iPad
Eneste minus, er at du hele tiden forsøger at nedgøre android, och hype apple i ALLA dina indlæg, dette in mente burde du have en kæmpe erfarenhed med android ICS och Jelly Bean, har du det ??
Detta verkar vara en allmän sjuka, jag har många gånger på de månaderna jag varit med i HBK reagerat på att det är väl negativt mot den "andra" sidan. Jag har ingen statistik i ämnet men min känsla är att det är en match som är ganska oavgjord för närvarande. Apple vs Android kan verkligen framkalla känslor som rinner över ibland och det åt båda hållen.
Som i det mesta på forumet kanske vi skriver lite för mycket ibland, lägger till lite som inte ger sakfrågan nåt speciellt men det ger en känga åt nåt annat håll.
Jag själv är på Apple sidan av plan, men jag försöker respektera de på andra sidan också. Jag startade en tråd Tips om kompaktkamera, ett ämne som lätt skulle kunna spårat ur i någon märkes fejd. Den tråden har nu 96 svar och inget alls om att någon har fel grejer eller inte fattar nåt för att han/hon har köpt fel märke. Jag är jätteglad åt den fina stämningen i tråden och framför allt åt alla bra tips jag fått i ämnet. Det enda negativa är väl att Jappe skenar iväg lite ibland, men det har jag märkt att inte är första gången
Men jag upprepar mej: Jappe är en glad skit som inte menar något illa. Alla kanske inte förstår hans humor (inte jag heller i början), men han får in riktiga 10 poängare ibland
)).
Kramas lite mer så blir det ännu bättre