Ja i stort sätt så blir alla såna krämpor sämre med åldern man har sett på när folk som ofta är yngre börjar med käpp sedan blir det rullator sen blir det någon slags fordon, finns ganska många varianter att beställa på nätet men hemma ser man bara en sort som är för tung måste parkeras någonstans sen finns det en sort som man kan fälla ihop och få in i en kombi men då måste man vara stark. Jag var ganska lång tid ensam om att ha sparkcykel nu är jag ensam om min trehjuling snart kommer det förmodligen dyka upp ett antal lätt hopfällbara tre och fyrhjulingar på marknaden.
Finns en hel del på youtube går att fråga Ai på ChatGPI
Antalet jag ser med käpp och rullator verkar öka hela tiden, när jag var dålig så tog jag en kundvagn men har ju faktiskt blivit bättre än på länge hade ju en del mediciner med mycket biverkningar innan jag fick prostatan lagad, så att en av dem dök upp på nyheterna som farlig det var såna mediciner som får håret att växa för prostatan har man medicin som är minst 4 gånger så stark den andra hade både jag och min far där var det varning i fass om yrsel han ramlade flera gånger.