Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Vi har idag köpt en P11 hos Axel Barkman i Eskilstuna, den kostade
325 kronor.
Hej,
nu har det kommit ett svar från "Bensinpriser.nu":
"Vi hade en serverkrash för några dagar sedan och håller på att återställer Bensinpriser just nu och säkerhetställer att allt fungerar som innan. Själva implementeringen är klar av gasolpriserna men det finns ej några stationer inlagda för närvarande och det är ej bestämt om vi ska släppa gasolpris-avdelningen före eller efter den större uppdateringen av Bensinpriser.nu. Nackdelen med att släppa den före är att alla stationer på nytt måste läggas upp, även om de t.ex. finns under bensin-avdelningen. I nya versionen så fungerar det så att man kan lägga till drivmedel på en station istället vilket gör att själva stationerna ej behöver bli dubbletter. Nya versionen är planerad att släppas inom 1-2 månader.
Det finns tydligen en konkurrent "Bensinpriser.se", jag har kontaktat dem också i samma fråga om att införa gasolpriser.
V-backen