Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Idag har jag fyllt på gas på den nyöppnade (5/6 2010) stationen i Halmstad................
Dom tar för närvarande enbart emot kontanter, men möjlighet till betalning med kort kommer inom kort.........
Nu har jag fått besked av "Bensinpriser.nu" som meddelar att dom har beslutat att lägga in gasolpriser i nästa version av "Bensinpriser.nu".
Arbetet med uppgraderingen kommer att påbörjas under april månad.
V-backen
Hej Kjell,
jag har också väntat länge på att uppgraderingen ska bli klar och då även omfatta gasol.
Det senaste beskedet jag fick var att saiten skulle vara klar den 13 juni.
Vet ej vad det beror på att det inte är klart ännu.
Har sänt ett nytt mail till min kontakt på Bensinpriser.nu
V-backen
Hej Claes,
före sommaren så fick jag beskedet att "Bensinpriser.nu" hade fått tekniska problem i samband med uppgraderingen. En tid efteråt hade han som tydligen ska göra jobbet drabbats av sjukdom och skulle därefter åka på semester.
Jag har väntat med att stöta på tills i början av september. Nu väntar jag på svar.
Lång väntan är det, men tyvärr inget vi kan göra något åt.
Jag hoppas fortfarande på att dom fullföljer och kompletterar "Bensinpriser.nu" med gasolpriser.
V-backen
Sorry, felskrivning, det ska vara bensinpriser.se
V-backen