Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Nu har jag fått kontakt med Bensinpriser.nu - Billig bensin hittar du här som kan tänka sig att bygga upp en möjlighet för att vi ska kunna rapportera in gasolpriser.
Det bygger dock på att det finns ett starkt intresse för att hjälpa till och rapportera in gasolpriser.
Bensinpriser.nu gjorde en satsning på båtmarinor tidigare, en satsning som inte fungerade p.g.a. alltför få inrapporteringar.
Ska vi få en bra prisinformation på gasolen och kunna dra nytta av den så vill det till att vi alla hjälps åt.
Jag har meddelat Bensinpriser.nu att vi är mycket intresserade av att möjligheten till gasolprisjämförelser byggs upp på Bensinpriser.nu.
V-backen
Hej
Vi åkte för Sundsvall i somras och där var det en depå för gasolpåfyllning. Men den hade Söndagsstängt. Tror det tog 200:-
Det borde finnas någon Norrlänning här som har bättre koll än jag.
/ Vidhem
Hej alla HBK:are. Är det någon som vet om Bernd Johannsen i Burg fyller gasol i kompositflaskor också?
Mvh Sanddammaren
G a s & G a s o l M ä s t a r n a agust barks gata 7 Västra frölunda
250 kr för P11 Pc10
Mvh Bert
Hej i Åhus kostar en p 11 160 kr.Hälsningar från Ruth o Bo
Rondellen i Åhus nära glashyttan/stora ICA kör du södra vägen västerut mot Kristianstad. När du kört igenom ett skogsparti så på vänster sida skyltar om gasol. Det finns två ställen bara 500 m från varandra.Hej!
Var i Åhus? Inte så stort, men det vore ju bra om man slapp snurra runt och leta!
Länge leve Bobilsfolket!
Lars