Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tackar, men det var något åldrade trådar du länkar till. Länkbiblioteket leder bara till blanka sidor utom den nyaste som jag inte begrep något av. Kanske jag som gjort något fel.
Rekommenderar Cadac Safari Chef med engångstuberKan t.o.m. steka pannkakor på den.
Visa bilaga 196052
Det finns 2 typer av grillen; en för engångstuber och en för flergångstuber typ PC5 och liknande.Skickade efter en "cadac safari chef 2", då vi bara är 2 st. Kan man koppla en 5 kilos gasol tub till den, om man skulle vilja det.
På ett ungefär hur länge räcker en engångstub.
Det finns 2 typer av grillen; en för engångstuber och en för flergångstuber typ PC5 och liknande.
Vi föredrar varianten med engångstuber då man blir mer mobil, vi har t.o.m. tagit med grillen till stranden.
En 230g tub räcker till minst 4-5 grillningar för 2 personer, det finns en större modell också på 450g.
Billigast på Biltema eller Jula.
![]()
Gas | Butan-/propanblandning | AXLEY | Jula
Gasoltub bestående av butan-/propanblandning. Standardgänga.www.jula.se
Tack! Har du den grillen själv och om du har det, gillar du den?Vet ej om jag får sätta in denna länk men firman är inte min och jag har inte provision/lön på detta heller.
Detta var ett erbjudande jag fick i mailen i fredags. Erbjudandet gäller ju alla.
![]()
CADAC Grill Safari Chef 2 (Gasolpatron)
Gasolgrill - perfekt för camping eller båtliv då den tar lite plats och transporteras...www.campingtillbehor4u.se
Tack! Ser riktigt bra ut! Hur länge räcker en sådan engångstub!Rekommenderar Cadac Safari Chef med engångstuberKan t.o.m. steka pannkakor på den.
Visa bilaga 196052Visa bilaga 196053
Hej!Tack! Har du den grillen själv och om du har det, gillar du den?
Nu är grillen beställd! TackTack! Har du den grillen själv och om du har det, gillar du den?
Vi beställde Cadac Safari Chef där till helgpriset. I stort sett bara den som lovordats här och vi är bara två så jag är fullt trygg med att det blir bra. Tack alla.Vet ej om jag får sätta in denna länk men firman är inte min och jag har inte provision/lön på detta heller.
Detta var ett erbjudande jag fick i mailen i fredags. Erbjudandet gäller ju alla.
![]()
CADAC Grill Safari Chef 2 (Gasolpatron)
Gasolgrill - perfekt för camping eller båtliv då den tar lite plats och transporteras...www.campingtillbehor4u.se