Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vad syftar du på när du skriver tveksamma egenskaper?
Säkert helt okey batteri det har BMS externt interface vilket kanske som sagt ger vissa möjligheter att övervaka och ev styra batteriet vilket är utmärkt.Kan detta vara något att ha???
https://www.stroomwinkel.nl/p-3017-lithium-lifepo4-energy-batterij-sb12v160e-zc.aspx
Sedan finns det ju alla (vi) som redan provat och har praktisk erfarenhet men som verkar tala för döva öron.
Anders
Sedan finns det ju alla (vi) som redan provat och har praktisk erfarenhet men som verkar tala för döva öron.
Anders
Jag kommer själv att gör om min egen installation i min nya husbil i vår....
2 eller 3 Winston 90Ah 12v block.
Anders
Hoppas att vi får följa din installation. Tror att många med mig känner sig lite vilsna i batteridjungeln.
Ha det
Varför ska du göra om Anders?
Inte i vårt fall Anders, vi nyttjar våra tillgångar (ögon & öron) som vi har fått med födseln... Sitter nu hemma efter Spanientrippen och Frankfurt AGM-garantibatteribytet och tittar på alla beställningar som har kommit hem och behövs för lyckad LiFePO4 installation, allt enligt ditt inlägg #26 i den stängda tråden.Sedan finns det ju alla (vi) som redan provat och har praktisk erfarenhet men som verkar tala för döva öron. Anders