• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nyhet! Forumet uppgraderat

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.791
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Jag ser att trådar som jag döljt nu kommit upp igen.
Hur gör jag för att dölja dem igen?
 

Olansson

FD HBK Medlem
Inlägg
484
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
4288
Medlemskap
2022
Trådar ja följer som är lästa kom inte upp i förra uppgraderingen men nu är alla med Hur ställer ja om ???
 

FruHaga

FD HBK Medlem
Inlägg
183
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
17101
Medlemskap
2022
Jag får inte se .jpeg(s) längre. Eller rättare sagt ibland får jag se foton. Har jag någon felaktig inställning? På spåret blir inte så roligt när man inte får se några foton.
 

Olansson

FD HBK Medlem
Inlägg
484
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
4288
Medlemskap
2022
Hur ställer ja om så ja får senaste inlägget överst i till exempel i veteranmoped
 
Senast redigerad av en moderator:

Olof G

HBK Medlem
Inlägg
5.045
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2024
Forum ser snyggt ut,det enda anmärkningen är svengelskan som jag är alergisk mot i dagens Sverige,varför blanda svenska och engelska tex
Best answers?
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Forum ser snyggt ut,det enda anmärkningen är svengelskan som jag är alergisk mot i dagens Sverige,varför blanda svenska och engelska tex
Best answers?
Det skall inte finnas några engelska uttryck i vårt forum.
Tack för att du meddelade detta, åtgärdas snarast.
Hittad du flera så skriv här så fixar vi det.

Tillägg: Best answers skall nu vara Bästa svar.
 
F

F.d. 14324

Guest
Hur ställer ja om så ja fåt senaste inlägget överst i till exempel i veteranmopef
Möjligheten att ställa om det för att få senaste inlägg i tråden finns inte längre.

mvh jocke
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 14324

Guest
Jag får inte se .jpeg(s) längre. Eller rättare sagt ibland får jag se foton. Har jag någon felaktig inställning? På spåret blir inte så roligt när man inte får se några foton.
Jag har bläddat slumpartat fram och tillbaka i På Spåret och kunde inte hitta några saknade bilder. (dock har jag inte kollat av alla sidor...)
Kan du posta en länk till ett inlägg där bilden saknas?

mvh jocke
 
F

F.d. 14324

Guest
Trådar ja följer som är lästa kom inte upp i förra uppgraderingen men nu är alla med Hur ställer ja om ???

Jag är inte helt säker på att jag uppfattat frågan rätt, men jag försöker ändå.
Uppe i menyn, om man trycker på Senaste nytt visas alla Senaste inlägg, både lästa och olästa
Om man trycker på Olästa inlägg i nedre menyraden visas bara nya olästa inlägg.

1581354683521.png

Hoppas att svaret räcker, annars går det bra att precisera frågan lite mer så ska jag försöka precisera svaret.
 
F

F.d. 14324

Guest
@Los Suecos, frälsningen finns där fortfarande men är uppflyttat till huvumenyn. :)
Tryck på Senaste Nytt uppe i blå raden så visas en lista med senaste inlägg, om du scrollar ner i den och tycker att för få inlägg visas så tittar du lite åt höger så finns en knapp "visa flera..."
1581356077959.png
1581356152484.png

@Lena & Arvid, den blå pricken finns inte längre, däremot så visas fortfarande trådrubriken med fetare text om det finns nya olästa inlägg i tråden
 
Toppen