• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nyhet! Forumet uppgraderat

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.599
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Jag är helt säker på att jag kunnat välja Olästa även efter uppdateringen men nu hittar jag inte det utan bara Senaste. Har det ändrats i strukturen ytterligare efter den stora uppdateringen?
 
D

Deleted member 11118

Guest
Ja, originalbenämningen på engelska var "New posts".
Det översattes till "Olästa inlägg" men när den texten hamnade i sitt rätta sammanhang blev det inte helt ok.
Därför ändrades den nyligen till "Nya inlägg".
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.238
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Jag skulle stänga en tråd men hittade inte hur. Knut hjälpte mig och skrev också att stängning av tråd låg under ... överst på sidan. Jag har ingen sådan ... vilket framgår av bifogad skärmbild.

Skärmklipp.JPG

Jag använder Chrome och Win 7 om det skulle ha något med det hela att göra.
 
F

F.d. 14324

Guest
Problemet ligger hos forumet Michael, inte hos dig.
Efter att vi läst din tråd och en annan så förstod vi att detta med att stänga trådar på medlemsnivå inte fungerar som förut. Vi jobbar på det.

Mvh jocke
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
När jag följer din tråd på spåret så står det både ”ignorera” och ”sluta följa”. Korrekt alltså.

Samma sak ”Under markisen” så står det ”ignorera”. Även det korrekt.

Tryckt massor av gånger på ”Senaste Nytt“ och startat om paddan 2 gånger utan nytt resultat.

Tommy

Kan berätta att problemet fortsatt finns kvar, På spåret är som sagt helt försvunnet. Finns inte på listan över trådar, finns inte heller på min lista över trådar jag följer.

Skumt.

Tommy
 
F

F.d. 14324

Guest
Tommy, har du testat med en annan webbläsare?
Det kan ju vara dags att rensa cacheminne i din vanliga webbläsare också.

Mvh jocke
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Tommy, har du testat med en annan webbläsare?
Det kan ju vara dags att rensa cacheminne i din vanliga webbläsare också.

Mvh jocke

Såja, nu är jag hemma igen och har kollat;

- iPhone
- iPad
- Min HUAWEI med Android
- Google Chrome
- Windows 10

Cacheminnet är rensat.

Ingenstans dyker "På spåret" upp. Tror att det är den enda tråden som försvunnit.

Tommy
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Tommy, om du använder denna länken, då borde du komma till tråden. Och kolla om den har nått ”ignorera” där.

Nej men när jag trycker på den bifogade länken kommer jag inte in som inloggad så det ger inte heller alternativen följ eller ignorera.

Följer jag däremot Sjöbergs länk i inlägget #168 då kommer jag till tråden som inloggad och uppe i högre hörnet finns både ignorera och sluta följa.

Är det bara jag som har det här problemet och är det bara På spåret med sina 883 sidor som har problemet... kan tråden halt enkelt blivit för lång och därför uppstår konstigheter?
 
Toppen