Nisse och Nana
HBK Medlem
Sv: Fogg datasimkortet för Europa
Ihr Handyvertrag von E-Plus - eplus.de
Vaddå E+ ??? en liten förklaring tack
Ihr Handyvertrag von E-Plus - eplus.de
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vaddå E+ ??? en liten förklaring tack
Kontrollera APN-inställningen, jag har märkt att internet.foggmobile.com spontant har ändrats ibland.
Hej,
efter senaste svaret från Fogg ställer jag mig väldigt frågande till om huvudet vet vad rumpan sysslar med
//Nisse
Fick en påminnelse från Fogg att jag skulle skicka in mina uppgifter så skulle jag få ett simkort eftersom jag stått i kön. Har använt 2 olika epostadresser så det har blivit dubbelt. Nog om detta, det intressanta var texten i mailet:
"You’ll be able to use your free Fogg card in Sweden, Denmark and the UK. If you upgrade to Fogg Premium for 149 SEK per month you get 10 GB of data and can also use the Fogg card in Norway, Ireland and Austria. We don’t currently have plans to extend beyond these six countries but we will of course inform you if this changes."
Här står det klart att det inte kommer att bli någon utvidgning av området, tyvärr!
Vid mina resor till Norge och Österrike räckte det att starta om min iPad för att kunna komma ut på nätet. Det gäller också att se till att APN är den riktiga och att dataroaming är på.
Eftersom Fogg är svenskt går det bra att skriva på svenska.