• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fogg datasimkortet för Europa

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Fogg datasimkortet för Europa

Fikk først en mail om muligheten for å forbedre leveringstiden ved å koble med opp til 5 venner på venteliste. Fant via facebook 2 som stod på venteliste og inviterte en til, vant på denne måten flere dager :)
3 dager'før datoen på ventelisten kom det en mail om å oppdatere leveringsinfo og samtidig etablere kontoen for korte.

F

F.d. 50111

Guest

Fikk den første mailen, gikk en dag fram i køen etter å ha reklamert på facebook, twitter og Google+. Siden har det ikke vært noe å høre fra dem.

J

Jarn

Guest

Fick mailet igår och anmälde mig. Idag kom SIM kortet.

Någon som vet hur de räknar med månadsavgiften?
Är det kalendermånad eller 30 dagar som räknas efter registreringen?

Belar

FD HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
1945
Medlemskap
2023

Jag frågade igår via mail, och fick svar idag.

Det är inte kalendermånad utan datum till datum, tex 15/6 - 15/7.

/Bertil

B

Bengt & Gunni

Guest

Har registrerat mig, och om jag loggar in står att mitt datum är 10 juni.Har sen inte hört något från dom.Har provat att mejla, men inget svar.Verkar inte direkt förtroendeingivande. .

//Bengt

Affezell

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2025

Har registrerat mig, och om jag loggar in står att mitt datum är 10 juni.Har sen inte hört något från dom.Har provat att mejla, men inget svar.Verkar inte direkt förtroendeingivande. .

//Bengt
Mailade dom i förrgår angående samma problem. Fick svar igår att dom missat skicka ut ett bekräftelsemail eller att jag inte fyllt i mina adressuppgifter. Dom fick min adress på Epost och kortet skulle skickas idag. Du måste logga in på FoggMobile i rutan längst upp till höger i bilden. Ange din mailadress som användarID och lösenordet är "FoggMobile". Fyll sen i dina uppgifter där.

F

F.d. 55451

Guest

Hej
Tror och hoppas att problemen med den svenska marknaden är prövostenen för Fogg.
Så bra nog om problemen har blivit mindre när försäljningen området utökas till Skandinavien.
I gengäld för dessa första problem har Svenska först nytta av Fogg.
Jag ser fram emot slutet av månaden när Fogg startar försäljning i Danmark.
:):)

Birglas

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
1672
Medlemskap
2025

Fick mitt kort idag och har satt in det i paddan och följt anvisningarna. Dock ville inte startsidan komma igång pga att servern slutade svara. Mailade fogg suport och fick omgående svar:
[FONT=Arial,Sans-Serif]Det verkar som vi har lite tekniska problem med registrerings sidan idag, ibland hjälper det att starta om enheten några gånger och prova senare. Jag har eskalerat detta vidare till teknikerna. Jag återkommer asap när sidan är igång igen.[/FONT][FONT=Arial,Sans-Serif]]Mvh [/FONT][/font]Fogg Mobile

F

F.d. 55554

Guest

Skulle fått 1 kort den 10/6 och 1 idag 13/6, men tyvärr så blev det inte så?

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

Måste ge supporten på FOGG en eloge.

Fick kortet för några dagar sedan och gjorde det till ett "microSIM", eftersom jag satte det i en iPad.

Nu har jag köpt en ny router, en Huawei E5776 och då visar det sig att den skall ha ett normalstort simkort och manualen säger i det fall man använder en adapter så förstör man routern.

Mailade supporten och bad om ett nytt kort, en timma senare hade jag svar, "vi kan skicka ett SIM till dig."

Sånt imponerar på mig!

F

F.d. 24435

Guest

Har nu provat Fogg ett bra tag, använt streamad radio via paddan 4-5 timmar om dagen utan några som helst problem.
Bra support/service.... och, bra pris...betalade tidigare 108:- för 2GB hos F(T)ELIA MED bindningstid! Nu 99:- för 10GB utan bindningstid...

Roy

F

F.d. 25605

Guest

Hej !
Roy, låter kanon bra!, har du någon uppfatning om hur det skulle funka att titta på TV via Fogg kortet på 10gb ???

// Thoma

F

F.d. 24435

Guest

Hej !
Roy, låter kanon bra!, har du någon uppfatning om hur det skulle funka att titta på TV via Fogg kortet på 10gb ???

// Thoma

Hej....nej det har jag ingen uppfattning om då jag har bra mottagningsutrustning för TV'n. Är mer intresserad att jag förutom normal surt när jag är utomlands även skall kunna lyssna på bl à Svensk radio. Finns säkerligen andra här på forumet som har bättre koll på detta än jag.
Roy

F

F.d. 52994

Guest

Jag får betala 149.- mån en del betalar bara 99.- Hur bär man sig åt för att betala mindre? är det lägre volym?

Toppen