• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fiske platser tillgängliga med husbilen

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Fiske platser tillgängliga med husbilen

hej fiskevänner...

aake..tar din ursäkt som uppriktigt menat, o håller med dig ang punkt 5 = min ursäkt till dig.

anton min vän = visst kunde detta blivit något jättebra men som du kan läsa har jag lagt ner denna tråd för egen del, för mycket jobb som bevisligen inte bara tillfaller våra medlemmar här i HBK som det var menat.

o så Teddi...vad ska man säge mer än att jag är jätteglad att han kastat den rosa handuken ?

En riktigt go gubbe kanske räcker o säga vad jag menar----




mvh
 
T

Teddi

Guest
Sv: Fiske platser tillgängliga med husbilen

hej fiskevänner...

aake..tar din ursäkt som uppriktigt menat, o håller med dig ang punkt 5 = min ursäkt till dig.

anton min vän = visst kunde detta blivit något jättebra men som du kan läsa har jag lagt ner denna tråd för egen del, för mycket jobb som bevisligen inte bara tillfaller våra medlemmar här i HBK som det var menat.

o så Teddi...vad ska man säge mer än att jag är jätteglad att han kastat den rosa handuken ?

En riktigt go gubbe kanske räcker o säga vad jag menar----




mvh




jaaa,,vad ska man säga? egentligen behövs inga ord,,bara kamratskapet,,ett tag blev ja lite orolig,,men inte när de gäller fiskekompisar,,vi har helt enkelt inte tid att bråka:D

ock den rosa handduken? den var ju enbart till för din skull,,:p kanske nån brist på nåt från min sida sett:p,,ja tror inte detta pekka,,du e en go feskekompis,,,o de kan du inte göra nåt åt:D varken du vell eller inte:D vi hörs!!!!
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Fiske platser tillgängliga med husbilen

ok....missade lite vad du skrev anton, ber om ursäkt

ska bli tydligare...
som trådskapare vill jag att denna tråd avslutas f.o.m nu

tack o hej

mvh
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen