F
F.d. 750
Guest
Sv: Fiat "sållet" 2007 läckage
Styling med konsekvenser!
Har tagit del av denna tråd även om jag har årsmod-05 och 2,3 JTD med kåpa.
Jag ser parallellen till dåtida problem med dålig värmefördelning. Bortförklarades av ADRIA i Tenhult. Argumentationen slutade med att "det bara är så"!
Nu har man kommit lite längre när man förhandlar för att lösa sina kunders problem. Problemet kan ju inte heller förnekas, det syns ju, vilket ökar trycket och risken för oönskad publicitet.
Att ADRIA inte kan förmå sig att kalla in dessa bilar för ett förebyggande rostskydd tills det kommit fram en lösning från FIAT är en tydlig indikation på att man inte har någon organisation för att lösa kundproblem som är av "Good- Will" karaktär. Huvudägaren förstår tydligen ej heller kundernas reaktioner.
ADRIA gör läxan! Tag chansen och fräscha upp kundperspektivet så kanske ni kan fortsätta att ligga på topp!
Ni som är drabbade släpp inte taget! Även om det juridiskt (usch vilket ord) hävdas att garanti ej gäller och det ej inverkar menligt på funktionen (hur kan man veta det redan nu) är det i dagens läge oacceptabelt att en avancerad produkt skall vara behäftad med ett ursprungligt typfel som lätt kan avhjälpas.
Jag tror det löser sig så småningom.
Styling med konsekvenser!
Har tagit del av denna tråd även om jag har årsmod-05 och 2,3 JTD med kåpa.
Jag ser parallellen till dåtida problem med dålig värmefördelning. Bortförklarades av ADRIA i Tenhult. Argumentationen slutade med att "det bara är så"!
Nu har man kommit lite längre när man förhandlar för att lösa sina kunders problem. Problemet kan ju inte heller förnekas, det syns ju, vilket ökar trycket och risken för oönskad publicitet.
Att ADRIA inte kan förmå sig att kalla in dessa bilar för ett förebyggande rostskydd tills det kommit fram en lösning från FIAT är en tydlig indikation på att man inte har någon organisation för att lösa kundproblem som är av "Good- Will" karaktär. Huvudägaren förstår tydligen ej heller kundernas reaktioner.
ADRIA gör läxan! Tag chansen och fräscha upp kundperspektivet så kanske ni kan fortsätta att ligga på topp!
Ni som är drabbade släpp inte taget! Även om det juridiskt (usch vilket ord) hävdas att garanti ej gäller och det ej inverkar menligt på funktionen (hur kan man veta det redan nu) är det i dagens läge oacceptabelt att en avancerad produkt skall vara behäftad med ett ursprungligt typfel som lätt kan avhjälpas.
Jag tror det löser sig så småningom.