Relax
HBK Medlem
Sv: Fastfrusen kamrem
Läst men inte förstått tidigare, trodde faktiskt att du var aktiv i "Kravspec", nu förstår jag däremot lite bättre.
Om arbetsgruppen "Kravspec" under Arbetsgrupper" (i listen längst till höger) bara finns som en rubrik så är det väl lämpligt att ta bort rubriken/arbetsgruppen. Åtminstone tills det att ett "sådant uppdrag(?)" efterfrågas av HBK's medlemmar, kanske i samband med ett HBK-årsmöte?!
"Uppdrag Kravspec" förefaller i alla fall vara mera dött än fött i nuläget?
/ Bengt
Tack Sven-Åke!Ja Bengt, det är riktigt att jag var intresserad att jobba med de här frågorna i en grupp, kanske med 5-6 deltagare, för det är som du skriver ett stort arbete.
Då varken styrelse eller andra var intresserade, med något undantag, så avvaktar jag också till dess rätt intresse finns.
Sven-Åke
Läst men inte förstått tidigare, trodde faktiskt att du var aktiv i "Kravspec", nu förstår jag däremot lite bättre.
Om arbetsgruppen "Kravspec" under Arbetsgrupper" (i listen längst till höger) bara finns som en rubrik så är det väl lämpligt att ta bort rubriken/arbetsgruppen. Åtminstone tills det att ett "sådant uppdrag(?)" efterfrågas av HBK's medlemmar, kanske i samband med ett HBK-årsmöte?!
"Uppdrag Kravspec" förefaller i alla fall vara mera dött än fött i nuläget?
/ Bengt