Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Har kört genom Tyskland och Frankrike, inte en enda bensinstation kunde fylla våran fasta gasolflaska, man har bara motorgas LPG, med ett tryck på 200 bar. Gasolflaskan tål bara 16 bar. Hade jag vetat detta hade jag inte monterat en fast tank.
Är det tank eller flaskor ni pratar om?????
En flaska är en flaska en tank rymmer mer
försök att skilja på dessa.
HaDe Hasse
Tyvärr har du fel, inga bensinstationer har LPG för våra fasta tankar
Vi är hundratals medlemmar som har tankat LPG ute i Europa. För egen del från Portugal till Piteå. Du har fel när det gäller trycket det är naturgas som har 200 bars tryck INTE LPG. Om inte du har kunnat fylla LPG så beror det sannolikt på att du inte har haft med dom rätta anslutningarna.Tyvärr har du fel, inga bensinstationer har LPG för våra fasta tankar
Hej, det går inte att fylla Alu flasko, 200 bar tryck i Lpg stationerna, alu flaskan klarar 16 bar, flaskan kommer att explodera. Nu har man ordnat så att inga kopplingar som vi har till alu flaskor passar , så det går inte att fylla fasta tankar.
Hej, det går inte att fylla Alu flasko, 200 bar tryck i Lpg stationerna, alu flaskan klarar 16 bar, flaskan kommer att explodera. Nu har man ordnat så att inga kopplingar som vi har till alu flaskor passar , så det går inte att fylla fasta tankar.
Tyvärr har du fel, inga bensinstationer har LPG för våra fasta tankar
Hej, kostade 5800 kr för att få en fast tank utan filter monterad, lite väl dyrt, 3000 kr mer normalt