Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Nu blir jag förvirrad över dina pris jämförelser???
Du kan väl inte jämföra priser i Sverige Kontra Tyskland.
Sist vi bytte gasol i Spanien betalade vi 11,20 Euro levererad till husbilen.
(Spansk flaska) 13 kg
Vad din installation kostade vet inte jag men du måste väl jämföra priserna
I ett land inte blanda som du vill.Om du åker norr om Sundsvall var tankar du då?
HaDe Hasse
Jag funderar på att installera fast gasoltank i vår Adria Twin. Men vi vinter förvarar bilen på ett ställe och då får inte flaskorna vara kvar i den. Hur gör man då? Fler som har samma problem?
Björn o Lena vari bestod problemet i Holland?
Finns det några av er som endast har direktfyllning på flaskan som har blivit nekade eller fått problem pga. av detta?
är det inte så att man tankar själv på dom flesta ställen.
Hej!
Varför kan man inte ha vanliga flaskor, alu, stål eller komposit fast installerade med utvändig påfyllning?
Verkar ju knas att behöva köpa nya speciella flaskor när de man redan har är godkända för gasol.
Vanliga flaskor som du nämner fyller man aldrig själv, man byter dom mot fulla. LPG flaskor som man fyller själv har en mekanism som stänger av fyllningen när det är nära fullt. Tack o lov säger Björn
Jo det skiljer mycket eftersom tankflaskor har en flottör som stänger vid 80% fyllnadsgrad.
Vanliga flaskor måste man väga och räkna av taravikten för att få max 80% fyllnad.