Delfin
HBK Medlem
Surfplatta en iPad. GoogleVilken enhet använder du? PC/LapTop, smarttelefon, surfplatta.
Vilken webläsare använder du?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Surfplatta en iPad. GoogleVilken enhet använder du? PC/LapTop, smarttelefon, surfplatta.
Vilken webläsare använder du?
AnvänderVi arbetar kontinuerligt på att förbättra vårt register för husbilsplatser, HBK Husbilsplatser.
Så, vi vill ställa tre frågor till dej, och hoppas på svar för att ytterligare förbättra Kartan / HBK Husbilsplatser:
Hoppas du har tid och lust att svara. Bara att skriva dina svar i inlägg här nedan ...
- Om du inte gör det - Varför använder du inte HBK Husbilsplatser?
- Vad är det du eventuellt saknar i HBK Husbilsplatser?
- Vad är det du tycker inte fungerar bra?
1 använder inte. Har bara inte blivit så, börjar förmodligen nu.Vi arbetar kontinuerligt på att förbättra vårt register för husbilsplatser, HBK Husbilsplatser.
Så, vi vill ställa tre frågor till dej, och hoppas på svar för att ytterligare förbättra Kartan / HBK Husbilsplatser:
Hoppas du har tid och lust att svara. Bara att skriva dina svar i inlägg här nedan ...
- Om du inte gör det - Varför använder du inte HBK Husbilsplatser?
- Vad är det du eventuellt saknar i HBK Husbilsplatser?
- Vad är det du tycker inte fungerar bra?
Det finns liksom ingen fördel att ha ortens namn med i platsernas namn i "Husbilsplatser",Vad skulle det vara för nackdel om orten finns med i platsens namn?
jämför med Campercontakt. Om man använder en liten skärm, t ex telefon är det lättare att söka på ortnamnet om man vill planera.
vet flera som tycker som jag.