• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Enkät om HBK Husbilsplatser

Har du använt HBK Husbilsplatser / Kartan ännu?

  • Ja

    Röster: 218 83,2%
  • Nej

    Röster: 44 16,8%

  • Totalt antal röstande
    262

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Vi arbetar kontinuerligt på att förbättra vårt register för husbilsplatser, HBK Husbilsplatser.
Så, vi vill ställa tre frågor till dej, och hoppas på svar för att ytterligare förbättra Kartan / HBK Husbilsplatser:
  1. Om du inte gör det - Varför använder du inte HBK Husbilsplatser?
  2. Vad är det du eventuellt saknar i HBK Husbilsplatser?
  3. Vad är det du tycker inte fungerar bra?
Hoppas du har tid och lust att svara. Bara att skriva dina svar i inlägg här nedan ...
 

Chippen

HBK Medlem
Inlägg
1.982
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2024
1. Använder, mycket nöjd!
2. Stjärnor 1-5, mer kategorier (lyft upp förhandsboka), bokningsbara utefter Göta Kanal etc. Vem har startat platsen. Lättare att lägga in info från senaste besök, datum skick etc.
3. Det som är startat funkar fint.

Kopierar bara den här texten för den passar in på mig också. :)
 
F

F.d. 58689

Guest
1. Använder, mycket nöjd!
2. Stjärnor 1-5, mer kategorier (lyft upp förhandsboka), bokningsbara utefter Göta Kanal etc. Vem har startat platsen. Lättare att lägga in info från senaste besök, datum skick etc.
3. Det som är startat funkar fint.
Håller med föregående talare, med reservation för punkt 2.
Visst kan betygsättning vara bra, men då vi alla tycker olika känns det onödigt. Likadant som med recensioner för olika produkter. Det en tycker är bra, kanske någon annan är värdelöst. Precis som med husbilar. Vi har olika krav på vad som kan vara bra på en HBP.
 

Jolie

HBK Medlem
Inlägg
416
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
24753
Medlemskap
2024
1. Använder
2. Ibland är uppgifterna gamla och man känner sig osäker på om de fortfarande gäller.
Skulle gärna se en funktion där vi kan bekräfta att uppgifterna stämmer utan att lägga ytterligare arbete på de som administrerar husbilsplatserna.
Skulle kunna vara en liten ruta där man anger datum för att uppgifterna fortfarande stämmer.
Programmet skall då kontrollera att det är ett riktigt datum sam anges, att datumet är senare än tidigare angivet datum och att datumet inter är senare än dagens datum. Datum bör anges i formen ÅÅÅÅ-MM-DD.
3. Inget
 

skalman52

FD HBK Medlem
Inlägg
4.818
Kommun
Täby
HBK-Nr
25289
Medlemskap
2021
1. Använder som input och komplement till alla platser (inte bara, men mest HBKs platser) jag för länge sedan lade in i BaseCamp med egna symboler och egen klassificering.
2. Eftersom jag har ett parallellregister så saknar jag listan över tillkomna, ändrade och bortplockade platser som förut publicerades en gång per månad.
3. Det är något skumt med inloggningen i iPad som gör att inloggningen inte hänger med när jag skapar en ikon för husbilsplatserna så det blir bara tömningsplatserna som syns. Cookie-problem?
 

Laika 730

HBK Medlem
Inlägg
158
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
6048
Medlemskap
2024
1. Använder i mobilen på resa och i datorn hemma vid planering.
2. Skulle vara bra med datum för senaste besöket.
3. Allt fungerar som det är. Lägg inte in fler symboler då blir det rörigt. Gasol t.ex. kan man ha en annan app till.
 

Wizard

HBK Medlem
Inlägg
4.950
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2024
3. I den gamla versionen kunde man markera "Besökt" och då fick man datum också så man visste om platsen var aktuell. Det saknar jag.
Tidigare fanns också uppgift på vem som lagt in platsen. Det saknas i den nya versionen.
 
Toppen