Sv: En chock!
jag betalar gärna, fast bara för det jag utnyttjar, jag har stora tankar både för vatten o avloppp. . det är ett f....bannat skitsnack av dom som säger att har man varit så dum så man köpt husbil, så har man råd att betala, ibland hotellpriser för att få ynnesten att stå parkerade på en ocentral p-plats. så ska man ge upp sin rätt knappt ens få köra på vägarna innan det kommer någon svenson-sheriff o klapprar med gommen....
min bil kostade 30000:- o den är betald, jag är tyvärr arbetslös, men det ändrar inte faktum att jag älskar åka husbil.
någon skrev "nån hundring per dygn", ok, det går jag gärna med på om jag har behov av en massa faciliteter, men om en personbil ska få stå för några kronor, och jag i husbil ska
betala full campingavgift bara för att någon i vanlig ordning utrett vilka som villigt låter sej mjölkas på så mycket pengar som möjligt är för mej en gåta.
hmmmm.....kanske ska jag fortsätta skriva när jag lugnat mej lite...
här kommer ett inlägg som direkt kommer att bli rödmarkerat.....Det är synd om oss som har dyra husbilar.
Vi har inte råd med ställplatsavgifter. Ju större husbil vi äger, desto billigare vill vi bo, helst med ännu bättre service.
Är det för att vi har förköpt oss och därför inte längre har råd med en hundring per natt eller beror det på det faktum att en sparat krona är en krona och en intjänat krona bara 50 öre, dvs man har blivit (är) snål - förlåt sparsam?
Om man vill spara, ska man inte köpa någon husbil utan ta Mini Coopern eller Smarten och ta in på hotell mitt i stan istället. För det vad en dyr husbil kostar får man ca 1500 - 2000 nätter på hotellet det motsvarar vid en årssemester på 4 veckor mellan 53 och 72 år, dvs hela livet och då behöver man inte ens bädda och städa.
jag betalar gärna, fast bara för det jag utnyttjar, jag har stora tankar både för vatten o avloppp. . det är ett f....bannat skitsnack av dom som säger att har man varit så dum så man köpt husbil, så har man råd att betala, ibland hotellpriser för att få ynnesten att stå parkerade på en ocentral p-plats. så ska man ge upp sin rätt knappt ens få köra på vägarna innan det kommer någon svenson-sheriff o klapprar med gommen....
min bil kostade 30000:- o den är betald, jag är tyvärr arbetslös, men det ändrar inte faktum att jag älskar åka husbil.
någon skrev "nån hundring per dygn", ok, det går jag gärna med på om jag har behov av en massa faciliteter, men om en personbil ska få stå för några kronor, och jag i husbil ska
betala full campingavgift bara för att någon i vanlig ordning utrett vilka som villigt låter sej mjölkas på så mycket pengar som möjligt är för mej en gåta.
hmmmm.....kanske ska jag fortsätta skriva när jag lugnat mej lite...