Out of bounds
FD HBK Medlem
Varför patentansökan?Och patentansökan gick strålande vad jag kan tro
Ju fler som kan producera desto bättre är de väl
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Varför patentansökan?Och patentansökan gick strålande vad jag kan tro
Lika bra det då vi i mitten skulle få dyrare el....Rekordstor prisskillnad på el mellan norr och söder nu och ny prisområdesindelning kan bli aktuell tidigast 2025.
Tio gånger dyrare el i söder än i norr
Elkunder i Skåne måste under fredagen betala tio gånger mer än elkonsumenter i Norrbotten, skriver Sydsvenskan.www.tn.se
Helt opolitisk information...En bra genomgång varför det är som det är med elpriserna
lyssna och lär…
Absolut,Helt opolitisk information...
Skulle inte kalla någon av dem för opolitisk, de två omnämnda är helt öppna med sitt politiska engagemang.Absolut,
till och med mer opolitisk än när Ygeman och Bolund pratar om elförsörjningen…
om man är intresserad av hur detta med elförsörjning och överföring från norr till söder funkar så kan jag rekommendera en lyssning på kvartals fredagsintervju av per Wikström Som jobbar för kraftföretagen, han reder ut rätt många missförstånd i denna pod..
Obalans i elsystemet hotar klimatomställningen – Kvartal
De senaste åren har Sveriges elsystem drabbats av grus i maskineriet, säger elnätsexperten Per Wikström.kvartal.se
Evighetsmasinen finns nog här på HBK. Jag tror den kallas Gnälltråden...Funderar på det där med Evighetsmaskin
En bra genomgång varför det är som det är med elpriserna
lyssna och lär…
Skulle inte kalla någon av dem för opolitisk, de två omnämnda är helt öppna med sitt politiska engagemang.
Det är Henrik också… så vad är problemet…Skulle inte kalla någon av dem för opolitisk, de två omnämnda är helt öppna med sitt politiska engagemang.
Inte ofta jag blir svarslös men ibland händer det.Det är Henrik också… så vad är problemet…
Jag vill nog påstå att han är väldigt PK i det här forumet.Men man kan inte bara förneka det dom säger för att dom inte är PK.
PK har ju inte med vad du anser om åsikterna i det här forumet att göra, utan vad som gäller i politiken.Jag vill nog påstå att han är väldigt PK i det här forumet.
I andra trådar, är det verkligen populärt att länka till olika sidor som Wikipedia och andra liknande webbplatser.PK har ju inte med vad du anser om åsikterna i det här forumet att göra, utan vad som gäller i politiken.