Pelle&Lena
HBK Medlem
Sv: Dessa j... Långtradarchaufförer!
Nog för att det verkar konstigt att göra detta som Kenth skriver så om jag inte har lärt mig fel så ska enligt lag bakomvarande fordon anpassa farten till den framför, händer det att bakomvarande fordon kör in i den framför så ligger den risigt till så varför envisas ofta yrkesfordon med att ligga 2 m bakom med sina 60 tons lastade fordon.
Kenth jag hoppas du skämtar med oss, om inte borde du skäms, det du gör är så korkat att
man skäms för att kommentera ditt fruktansvärda uppträdande mot vår nyttotrafik och
yrkeskår, du begår en olaglig handling vid varje tillfälle du uppför dig på detta sätt i trafiken.
Ett gått råd Kenth, sluta omedelbart med dessa dumheter det finns många lastbilar idag som
är utrustade med kamera i framrutan som kan bevisa dina olagligheter.
Nog för att det verkar konstigt att göra detta som Kenth skriver så om jag inte har lärt mig fel så ska enligt lag bakomvarande fordon anpassa farten till den framför, händer det att bakomvarande fordon kör in i den framför så ligger den risigt till så varför envisas ofta yrkesfordon med att ligga 2 m bakom med sina 60 tons lastade fordon.