Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Efter en tur till Tyskland för att handla läskeblask ( billigt billigt ) så har jag vid 7 - 8 tillfällen vid omkörning av tradare måste tuta på tradaren för den är på väg över mot mig under omkörningen och när jag kollar in i hytten så sitter chauffören och skickar SMS !!! Vid ett tillfälle var det en personbil , övriga var lastbilar . Alla svensk registrerade . Läste också för en tid sedan att många lastbilschaufförer kollar på film under körningen !! Sevallbo
Efter en tur till Tyskland för att handla läskeblask ( billigt billigt ) så har jag vid 7 - 8 tillfällen vid omkörning av tradare måste tuta på tradaren för den är på väg över mot mig under omkörningen och när jag kollar in i hytten så sitter chauffören och skickar SMS !!! Vid ett tillfälle var det en personbil , övriga var lastbilar . Alla svensk registrerade . Läste också för en tid sedan att många lastbilschaufförer kollar på film under körningen !! Sevallbo
Tråkigt att du råkar ut för dessa lastbilschaufförer, själv har jag aldrig råkat ut för dem trots att jag åker 6000-7000 mil per år. Däremot förekommer det ibland att man råkar på andra bilister som vinglar omkring med telefonen i örat. Tur att vi har yrkeschaufförer som servar oss med allt vad vi gjort oss beroende av.
Har lärt mig att det jag inte kan påverka är ingen ide' att ödsla energi på, bara att gilla läget. Som fritidsbilist så har man ju inte så mycket tider att hålla, inga vilotider, inga kunder som ödslar galla över en bara för att man är två minuter sen osv.
Det går inte å starta tidigare om man ej har fått lasta färdigt, men du har väl jäkligt bråttom när du är ute å åker på fritiden.