Sv: Dash cam kamera mot försäkrings scam och rånförsök?
Om du menar filmklippet som jag lagt ut på Vimeo så är det från hemlandets mer glesbefolkade områden i norr, närmare bestämt flygplatsen i Luleå. Lugn trafik där på annandagen och cyklisten i slutet av filmen väljer den sida av vägen som för tillfället passar honom bäst oavsett vad regelverket säger
Ser ju kanonbra ut dankarson, och att du även tagit bilden någonstans i USA, England eller annat land utanför Sverige är ju mer trevligt. Jag tror att det är en demobild du lagt ut eller hur. Men jag tror säkert att en app i smartphonen kan bli bra för kameror i dess brukar ha bra kvalité.
Jag är nöjd med det jag betalt en del för mer än de 15 spänn som en app kostar men absolut mindre än vad en Iphone kostar
Om du menar filmklippet som jag lagt ut på Vimeo så är det från hemlandets mer glesbefolkade områden i norr, närmare bestämt flygplatsen i Luleå. Lugn trafik där på annandagen och cyklisten i slutet av filmen väljer den sida av vägen som för tillfället passar honom bäst oavsett vad regelverket säger