F
F.d. 55256
Guest
Sv: Copyright på medlemmars bilder ?
Hur gör man enklast en vattenstämpel på sina foto?
Ove.G
Ove.G
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Ove.G
Nu tänker jag att gå efter mitt eget huvud. Har man lagt ut en bild för publicering på ställplatser, måste man vara medveten om att alla,
med tillgång till ställplatserna, har möjlighet att skriva ut dessa på sin skrivare. Vad jag gör är bara en hopslagning av materialet för att få
en lättare överblick. Detta ser jag inte som någon brottslig handling. Avslutningsvis vill jag tacka alla för dom uppmuntrande inlägg, mail och telefonsamtal.
Glömde skriva att 2 nya landskap kommer snart
Red: PS. Om jag precis var i färd med att efter år av arbete, resor och plåtande låta trycka det rikt illustrerade praktverket "Ställplatser i Europa" så skulle jag sannolikt bli lite upphetsad om någon annan hävdade copyright på mina bilder.
Nu tänker jag att gå efter mitt eget huvud. Har man lagt ut en bild för publicering på ställplatser, måste man vara medveten om att alla,
med tillgång till ställplatserna, har möjlighet att skriva ut dessa på sin skrivare. Vad jag gör är bara en hopslagning av materialet för att få
en lättare överblick. Detta ser jag inte som någon brottslig handling. Avslutningsvis vill jag tacka alla för dom uppmuntrande inlägg, mail och telefonsamtal.
Glömde skriva att 2 nya landskap kommer snart
Din staty du har ser lite ensam ut jag kan skicka över en bild på vår.är det någon som gör sig en hacka på mina billder så hör av er så delar vi lika, för jag har svårt att få sålt dom