• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

CITY FISKE i Norrköping ???.

F

F.d. 52909

Guest
Sv: CITY FISKE i Norrköping ???.

...o lite mer bilder.
 

Bilagor

  • Cityfiske Norrköping, 7-9 maj -10 001.jpg
    Cityfiske Norrköping, 7-9 maj -10 001.jpg
    1,2 MB · Visningar: 0
  • Cityfiske Norrköping, 7-9 maj -10 004.jpg
    Cityfiske Norrköping, 7-9 maj -10 004.jpg
    1,2 MB · Visningar: 0
  • Cityfiske Norrköping, 7-9 maj -10 003.jpg
    Cityfiske Norrköping, 7-9 maj -10 003.jpg
    1,1 MB · Visningar: 0
  • Cityfiske Norrköping, 7-9 maj -10 006.jpg
    Cityfiske Norrköping, 7-9 maj -10 006.jpg
    1,1 MB · Visningar: 1
  • Cityfiske Norrköping, 7-9 maj -10 009.jpg
    Cityfiske Norrköping, 7-9 maj -10 009.jpg
    1,2 MB · Visningar: 1
  • Cityfiske Norrköping, 7-9 maj -10 011.jpg
    Cityfiske Norrköping, 7-9 maj -10 011.jpg
    1,3 MB · Visningar: 1
F

F.d. 410

Guest
Sv: CITY FISKE i Norrköping ???.

God morgon fiskekompisar

Hoppas att ni haft en god natts sömn i Norrköping.

Vill även passa på att be om ursäkt för att jag "smet" från träffen igår. Jag har svårt med regnet, även om jag har "rätt" kläder men det fanns även andra orsaker till att jag valde att åka hem.

Pratade med HasseP igår och fick då höra att det så långt inte fanns någon fångst att rapportera.

Ett skrämmande läge, skall Hasse ta hem "bett"-kassan på en liten abborre? Det var väl inte tanken men visst är det kul för värden, Hasse, men trots allt kanske han skulle tänkt på sina gäster och släppt tillbaka borren lite försynt och tigit om fångsten eller?:wideeyed::wideeyed:

Anders

PS vill även be om ursäkt för att jag inte sa Hej Då till alla men jag kände mig tillräckligt blöt så jag gör det nu i stället:
HEJ DÅ! och och tack för en trevlig träff om än den blev kort och blöt (uppifrån alltså)
 

Bilagor

  • HasseP.jpg
    HasseP.jpg
    505,2 KB · Visningar: 3
Senast redigerad av en moderator:

Bettan o Bernt

HBK Medlem
Inlägg
139
Kommun
Valdemarsvik
HBK-Nr
662
Medlemskap
2024
Sv: CITY FISKE i Norrköping ???.

Tack Hasse o Marianne för en trevlig helg i Norrköping. Ett tack även till er andra som var där. Vädret var ju inte det bästa men i goa vänners lag så gör det inte så mycket.
 

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.429
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Sv: CITY FISKE i Norrköping ???.

Vi som inte hade möjlighet att vara med denna gång hoppas att tillfället återkommer
Det är nu dags att visa sina fiskekunskaper, :twitcy: jag har mest tränat torrfiske, efter sjögräsfisket i Landsjön :D

Carina
 

eugen

HBK Medlem
Inlägg
103
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
2889
Medlemskap
2024
Sv: CITY FISKE i Norrköping ???.

Även vi tackar för en trevlig helg.Dålig väder och uruselt fiske men vad gör det. Bo-Göran och Rose-Marie.
 

Hasse P

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2024
Sv: CITY FISKE i Norrköping ???.

:cool:Som vanligt går det åt en förklaring vad Andershj menar med "bett-kassan" i sitt inlägg.

Vid starten av fisket tillfrågades alla som fiskade om vi skulle satsa 20 riksdaler var som första pris till den som tar upp den största fisken, sagt & gjort fisket började och den vinnande fisken var en Abborre på 1,2 kilo som tog hem förstapriset. Så Anders ett gott råd till dig är att "betta" alldrig i omöjliga lägen- för du är den ständiga "torsken" i en tävling oss emellan.

Sen vill Marianne och jag tacka alla som kom till Norrköping trots den dåliga väderprognosen. Jag skulle ha satt in flera bilder från fisket. MEN då jag är usel på att hantera överföringen från kameran till datorn,så försvann alla bilderna tyvärr.

Men som tur är finns det fotografer som kan sin sak- tack Nils & Birgitta och Pekka & Annette. Nils & Birgitta Hbk:2234 stannade till och tillbringade kvällen och natten med oss för att sen fortsätta sin resa på lördagen.
Det var även roligt att Lasse & Siv Hbk: 125 stannade till och hälsade på när dom hade vägarna förbi oss.
 

eddma

HBK Medlem
Inlägg
297
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
981
Medlemskap
2024
Sv: CITY FISKE i Norrköping ???.

Tack, Hasse & Marianne.
Vad gör väl det, att det inte blev nån fisk,
och att vädret inte var med oss.
God mat , och goda vänner, nya som
gamla, det är det som gör att man
trivs.
Ha det,:twitcy: kram Eddy & Madde
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: CITY FISKE i Norrköping ???.

Vi vill också passa på att tacka er alla för denna trevliga helg i ett väder som verkligen gjorde att vi kände oss som hemma. = (Boråsväder) :)


Tackar extra till värdparet Mariann o Hasse...bra jobbat !
 

BeLo

HBK Medlem
Inlägg
161
Kommun
Varberg
HBK-Nr
848
Medlemskap
2025
Sv: CITY FISKE i Norrköping ???.

Även vi tackar för en trevlig träff med nya och gamla klubb kamrater. Står nu i stenbrottet i hällekis och där är det också dåligt med fisk men det har iallafall nappat på kroken här. bengt-uno o lotta och kejo o Inger
 

kejo20

HBK Medlem
Inlägg
1.208
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Sv: CITY FISKE i Norrköping ???.

Hejsan
Jag vill tacka lite extra för hjälpen av Marianne och Rosmarie för hjälpen med att fixa blommorna till frugan på vår bröllopsdag.

Kram från KEJO
 
Toppen