F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har precis ett sånt i vår Adria plåtis, otroligt nöjd. 100 w solcell och 96 Ah skanbatt litium.kör ofta på ”night mode”, förutom när kylda drycker ska hämtas titt som tätt... som lägst var vårt batteri nere på 47% efter 4 dygn ifrankrike i höstas, utan 230v. Hörs nästan inte att det går.
Hej Boanke!
Jag ser att det är stor skillnad på priser på kompressor kylar.
Denna hittade jag som är lite mindre men priset är ju 10-11tusen mindre.
Vad är skillnaden?![]()
Kylskåp Cuisine 139l, 12/24V
Cuisine 139 liter är ett 12/24V kompressordrivet kylskåp med frys som passar perfekt i stugan där man behöver ett lite större kylskåp med gott om plats för mat under semestern.www.sunwind.se
I texten står ju också lite extra fakta ang hur mycket dessa kylar drar per timme och dygn.
Det är tyvärr för litet.Vi har nedanstående, väldigt nöjda. Snålt. Rymmer mycket. Och tyst nattläge.
Vi har solcell 150W och 2 batterier 95Ah.
T1090 - Floor level | Thetford
www.thetford-europe.com
Jag köpte härifrån... skåp dörrarna går att öppna båda håll .... bra priser.
![]()
Dometic RMD 10.5T, 12 / 230 Volt / Gas 30 mbar
Der in 2 Größen erhältliche Einbau-Absorberkühlschrank RMD 10.5 ist mit einer wirklich innovativen Neuheit ausgestattet, die stets auf optimale Platzausnutzung bedachte Wohnmobil- und Carvanbesitzer sehr freuen dürfte: Dank...www.camping-kaufhaus.com
Vi hade en en dometic men den gick sönde sen köpte vi en Autoterm kompressorskåp 145 L men när vi fri gampdet 3-4 molniga dagar så räckte inte EZA140A litniumbatteri med 240A solpanel den drog ca 24 A/24h sålde den och köpte Dometic RMD10.5 vi tycker att det är bättre att ha tre energialternativ än ett.vad hade ni för skåp innan?