• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bildtråd

F

F.d. 55334

Guest
Sv: Bildtråd

Hej Gurra och ni andra
och God Fortsättning på det nya året!

kattfot 3.jpg

Den som kan gissa vad "mönstret" heter på nedanstående är inte dum! - och jag undrar vart Aakes biologiska bildgåta tog vägen? - inget fel på din tråd Gurra, tvärtom -. men i alla fall?

Hur som helst
Ha det gott
Agneta W
 
F

F.d. 55334

Guest
Sv: Bildtråd

Ursäkta Bonath,
trodde ingen skulle nappa på det betet. Din tanke är inte dum, jag har lekt med tanken att döpa mattan till Jul i lingonskogen -
men själva "mönstret" (solvning, trampordning och trashantering) heter kattfot, rätt gammalt tror jag.

God fortsättning!

Agneta W :eek:
 

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Inlägg
3.568
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023
Sv: Bildtråd

Susanne: Gustavs bild blev ju mycket fräckare så. En sol vid en rak horisont går det ju tretton av på dussinet.
Roland & Viola: Det här är en bildtråd. Vi förväntar oss att se någon bild från kvällens bad :)
Calle

Där kom ju ett par bilder, får vi se någon modig i karet också?
Calle
 
Senast ändrad:
F

F.d. 52943

Guest
Sv: Bildtråd

.....

Där kom ju ett par bilder, får vi se någon modig i karet också?
Calle

Kämpar med windows 7 - mycket av mina prylar har inte drivrutiner till 7:an. Allt måste letas upp och laddas hem och ominstalleras. Gäller även den alldeles nyinköpta Kameran! Jag köpte den visserligen på rean, men PC-programvaran är från 2008. Dom funkar ändå inte i Win 7 utan att hämta hem speciell patch från Panasonic.

Här är, om inte Susanna så dock Viola, i badet!

P1000086.JPG
 
F

F.d. 24707

Guest
Sv: Bildtråd

Jo då, Herkules har jag flugit. När jag gjorde min värnplikt på F16s jaktdivition J35 Draken flög vi till Boden (heden) ett stridsflygfält i buschen. På helgerna dansade vi på Bodensia nya o gammla. Vi från flygvapnet var inte så populära bland de övriga värnpliktiga från omgivningen. Men desto populärare bland traktens damer. Tack för att du väckte gammla minnen till liv Gurra.
MVH Gunnar S

Låg på hedenbasen. Bästa platsen.
 
Toppen