• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bildtråd

F

F.d. 19161

Guest
Sv: Bildtråd

Jo en sådan sålde vi för 3 veckor sedan ( jippii ) fast en EVO 5:a men det var down leak på ena cylindern efter för mycket gasande av grabben , inget jag kommer sakna .

Det här är min kompis bil, import från japan med massor av extra lull lull. Förhoppningsvis är det bara bakdiffen som behöver bytas men med dessa bilar vet man aldrig, de är som du säger ofta körda hårt.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Sent ska syndarn vakna! Sådana här fina höstfärger hittar man inte överallt. Jag har bott ett halvsekel i Göteborg, bl.a. på Linnégatan som ligger nära Botaniska trädgården men inte förrän i år "upptäckte" jag vilken fantastisk trädgård "Botaniska" är. Kommer ni till Göteborg så missa inte denna trädgård!

Botaniska Göteborg hbk.jpg

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2025

Enligt trådskaparen så kan man ladda upp vilken bild som helst, och det gör jag nu. Kanske något konstig bild, den är tagen på vår huvudsemester i år. Ställer man en fråga här i klubben så brukar man få snabba svar. När vi var på restaurang i Zellerfeld på Bornhardtstrasse 14-20 så tog jag denna bild på WC.

Clausthal-Zellerfeld   Bornhardtstrasse.JPG

Den vänstra använder jag när jag tömmer framtill och den till höger när jag tömmer baktill. Men den i mitten med två rejäla handtag och spolhandtag lämpligt placerat, från vilken kroppsöppning tömmer man här. Har aldrig sett något liknande i hela mitt liv. Det är inte till en Thedford kassett då det inte finns ställplats i närheten och toaletten är placerad mitt inne i restaurangen.
Restaurangen ligger vid A och huset syns på bilden.
51.816836,10.336236 - Google Maps

Toppen