Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?
Hahahahahaha!
Jo du Greven... Finns det en Greve, kanske en "liten" Schjesus vore på sin plats?
Eller så är det likt följande:
Vi har investerat i ~50lök ny teknik å det är förj..a kallt i garaget (70Kvm)
för den "snåle smålänningen" har inte värme på!!! Så några av grejerna åkte in i vardagsrummet, inkl. 1200w rökmaskin...
Å se... I det rummet (65kvm) sitter söta "fröken fräken" (min fru) å' tittar på idioten som knappar in nya scener på ljusbordet... Å helt plötsligt säger hon!!! STOPP, det där e coolt!
Sätt dig i ljuset så tar jag fram kameran.. Den första tagna bilden är nu mer min "Schjesus" Bild med >GLORIA< Å' allt!!! (bilden e 100% real)
Puzz På dig!
Åsså något som inte berör dig då Greven..! :
Ang. Melodifestivalen...
Är det ändå inte något bättre bidrag från Leksand mot de övriga?
Mvh. Schjesuuuusss...
Ska du föreställa jesus på bilden nu eller försöker du hypnotisera oss???
Hahahahahaha!
Jo du Greven... Finns det en Greve, kanske en "liten" Schjesus vore på sin plats?
Eller så är det likt följande:
Vi har investerat i ~50lök ny teknik å det är förj..a kallt i garaget (70Kvm)
för den "snåle smålänningen" har inte värme på!!! Så några av grejerna åkte in i vardagsrummet, inkl. 1200w rökmaskin...
Å se... I det rummet (65kvm) sitter söta "fröken fräken" (min fru) å' tittar på idioten som knappar in nya scener på ljusbordet... Å helt plötsligt säger hon!!! STOPP, det där e coolt!
Sätt dig i ljuset så tar jag fram kameran.. Den första tagna bilden är nu mer min "Schjesus" Bild med >GLORIA< Å' allt!!! (bilden e 100% real)
Puzz På dig!
Åsså något som inte berör dig då Greven..! :
Ang. Melodifestivalen...
Är det ändå inte något bättre bidrag från Leksand mot de övriga?
Mvh. Schjesuuuusss...