• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

F

F.d. 2692

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Tack och lov väljer jag själv vad jag tittar på, men ser absolut inte ner på dom som älskar melodifestivaler.
Har taget till mig ordspråket "Smaken är som baken,.... delad"
 
F

F.d. 2692

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Förlåt, men fattar inte din humor. :confused:
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Eftersom dom tittade på melodifestivalen så kanske dom inte hade fler kanaler;)
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 25038

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Hoppade över festivalen. Var istället och lyssnade på vår eminente medlem "Stollen" på Jamson. Vilket ös, här var det rocken roll hela kvällen.

Ska avslöja våra planer lite på en HBK orkester, vi har idag gitarr, bas och trummor. Resten saknar vi, vad kan just du bidra med. :rolleyes::rolleyes:

Behöver ni en roddare så kan jag ställa upp ,billig 3-4 öl i timman.;)

(med tanke på lagd ribb höjd på programledare på andra kanaler kan man ju bara säga de kunde varit värre ,väldigt mycke snack nästan som radio)
 
F

F.d. 2692

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Kan du bara hantera silverteijp (kallas roddeteijp) är jobbet ditt, och dina lönekrav verkar vara rimliga.
När det gäller köra turnebussen får vi återkomma. Kanske ska vi även fundera på ett fungerande namn på bandet.
Här kommer Stollen nog på något stolligt namn.
 

Håkan J

HBK Medlem
Inlägg
4.272
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2024
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Det var väl bara för att dom internationella domarna skulle kunna rösta bort oss.
Och dom lyckades. Dom hade nog roligt på efterfesten:oops:o
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Greven :
Nä vi har mängder med kanaler och även 5 tv apparater men ibland får man vika sig med vinden ......

Men men nästa vecka smiter jag om om det inte står en till chipsskål på bordet ;) :)
 
Senast ändrad:
F

F.d. 50004

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Suck!! Jag klagade på programledaren, och blev på kuppen en snobb
:msn_embarrassed:Lena
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Greven :
Nä vi har mängder med kanaler och även 5 tv apparater men ibland får man vika sig med vinden ......

Men men nästa vecka smiter jag om om det inte står en till chipsskål på bordet ;) :)

chips är ju inte bra men det är förbannat gott ....;)och ja jag vet att vinden kan bli kall ibland om man har en annan syn än drakens/sin älskades :)
 
F

F.d. 53000

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Greven försöker alltid att vara rolig i alla trådar,det är ju inte nödvändigt eller:wideeyed:
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Och du behöver ju inte gnälla i alla heller:confused:
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Jag tycker programledaren var bäst ingen s.k stockholmshumor .hon var både snygg och häftig .Vilka snobbar det finns i klubben jag blir lite förvånad .:wideeyed:
Ett citat så förstår du vad jag menar;)förlåt för föregående , såg att du är lite äldre och kanske inte förstår min form av humor ;)
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 53000

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Kallar du det för att gnälla ,det var ju bara ett konstaterande
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

du gjorde så att någon tog illa vid sig , att kallas snobb för att den inte gillade programledaren :aja: ......vet du , jag gillar alla festliga smilies här talar verkligen om humöret bland folk , en:wall: sån betyder för mig att du nog inte förstått det roliga ibland , en:blabla: betyder för mig ska du bara gnälla nu igen
en :Datt jag bara driver med dig . så du får en:D
 
F

F.d. 53012

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Janis Joplin var bra på att inta diverse centralstimulerande medel undrar om det var det som vi fick se resultatet av.
 
F

F.d. 53000

Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?

Greven det är väl tur att vi är olika ,jag har svårt att tro att någon blir stött det är ju löjligt .Det var det dummaste jag hört.men fortsätt du som du brukar :wideeyed:
 
Toppen