F
F.d. 12156
Guest
Sv: Ang Melodifestivalen ... Slinter folk på knapparna ?
Man vet aldrig.......naughty boy
Man vet aldrig.......naughty boy
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Och nu till Norge....
NRK Nett-TV - hastighetsmåling
Okej det finnes några till.... Men, denna låten tycker jag om.
Alla möten kan vara oerhört intressanta , konstaterade det efter att ha talat med Jappe igår .Man målar upp en bild av en person som inte stämmer ett dugg när man träffar vederbörande . Jappe har jag bara skojat med här , men talades vid med honom igår kväll , kan bara konstatera han låter inte som han skriver och troligtvis ser han heller inte ut som bilden jag målat upp .Så troligtvis kan du och jag få ett intressant möte ..... Väl möttJa du greven hoppas vi träffas någon gång
Med risk för att göra någon upprörd så vill jag helt opåkallat berätta att jag har tittat på varenda (!) svensk och europeisk melodifestival (inkl de senaste årens delfinaler) sedan 1972. Därtill de flesta förpresentationer av de deltagande ländernas bidrag sedan samma år. Kul som attan att följa utvecklingen och de "stilförändringar" som skett över tiden.
//Roger
Suck!! Jag klagade på programledaren, och blev på kuppen en snobb
Lena