Det har varit dåligt med uppdateringar här men det har i alla fall hänt en del.
Luftfjädringen är klar o med en kraffullare kompressor orkade den upp även i fram.
Lite pilligt att ställa in rätt körläge om marken är ojömn eller lutar märker jag. Kanske inte är så noga i verkligheten. Sommaren resor får utvisa.
Allt kring o på motorn är klart o den går fint nu utan att ryka svart. Skall ochså bli intressant o se om jag kan få ner den under 2 liter/milen?
Kvar är dock att fylla AC:n och ställa toe in.
Hoppas jag fått allt tätt med AC:n.
Har hittils bara kört den kort sträcka utan den inre motorhuven o det ger en rätt högljudd upplevelse så bedömning om hur den är att köra får avvakta. Blev rätt varmt om höger fotknöl när man har ena grenröret 10 cm från foten.
Tyckte det fattades något på fälgarna....
Hittade en vattenskopa på Jula som passade nästan på milimetern. Slipa port handtaget och polera upp dem.
Så blev det riktigt fina centrumkåpor.
Behövs mkt tryck i frambälgarna. över 100PSI medan bak klarar sig på 25-30PSI
Nu påbörjat att färdigställa bakdörrarna. Det skall bli klädsel på insidan. Skutluckor för fönster. Bättre lås m.m.