Storpontus
FD HBK Medlem
Sv: Ambulansen!
Ser inte så dumt ut om man haft en bordscirkelsåg
www.youtube.com/watch?v=S074ke-EJ6U
Ser inte så dumt ut om man haft en bordscirkelsåg
www.youtube.com/watch?v=S074ke-EJ6U
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Aha,jag är ju 11 år äldre än dig. Kanske lyssna på dina råd och lägga ner mitt projektHåller med Bennsan - blir väldigt intressant att se slutresultatet.
Har följt många projekt och det här är de bland topp tio utan tvekan, man blir imponerad av grundligheten. Jag vet just nu åtminstone 4 projekt som går i snigelfart då "verkmästaren" blev rädd att det skulle snart bli klar och lade in en krypväxel. De vill ju ha någonting att återvända till och meningen är kanske att det skall inte bli färdig?
Själv blir jag irriterad av dessa ständiga efterjusteringar när man gör något nytt. Jag vill påpeka för icke insatta, att det är en helt annan sak att själv tillverka något från råvaror än att reparera något befintligt. Inte minst de mentala smällarna när exempelvis den tekniska biten blir perfekt, men man har valt fel grundmaterial. Har hänt mig ofta..
Aha,jag är ju 11 år äldre än dig. Kanske lyssna på dina råd och lägga ner mitt projekt
Nej da,brinner av iver att få komma igång när värmen kommer. Håller bara på med att besluta hur jag till slut skall ha det när jag börjar.Nähe, inte menar jag någon här på forumet, världen är större än så... 71 år är ju ingen ålder heller, känner en som är 92 och vill starta ett företag från grunden, men sönerna stretar emot.. Det är nog mycket fråga om den mentala biten, att behålla sin naivitet och inte ledsna på alla repriser..
Går din projekt trögt när du känner dig så träffad?