• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Är det jag eller världen som är galen?

Rolles

HBK Medlem
Inlägg
284
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
4679
Medlemskap
2024
Sv: Är det jag eller världen som är galen?

Hej,måste berätta att jag är helnöjd med min Iphone 3 GS,det enda som kunde vara bättre är att batteriet skulle hålla längre,måste ladda varannan dag typ !!!!!
Annars en kanonlur som jag haft i ett år utan krångel !!! :twitcy::mcride:
 
F

F.d. 12358

Guest
Sv: Är det jag eller världen som är galen?

En bra grej med de s k smartphones och deras uppkoppling till Internet är ju att man kan använda dem i stället för 3G-pinne för att koppla upp den bärbara datorn mot Internet. Det fungerar riktigt bra (i mitt fall Iphone 4). Jag använder dess Internet-delning just nu.
Tråkigt att man bara kan använda det i Sverige pga kostnaderna utomlands.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Är det jag eller världen som är galen?

Nu sitter jag på min kammare och brottas med mitt "nya" androida monstrum och försöker lära mig alla konstiga finesser. Ute skiner solen, det är en härlig försommardag och jag kan höra hur människorna därute njuter av tillvaron i det fina vädret. Giv mig styrka! Jappe

Jag funderar fortfarande på (varje dag) vad det var som fick dig att lämna tillbaka din iPhone och få en Android i stället? Det är ju fortfarande samma storlek på text och ännu mindre tangenter.

Förresten vilket märke har du på din Androidlur och vilken version av OS? Om du har version 2.2 eller senare kan du använda den som bärbar WiFi hotspot.
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Är det jag eller världen som är galen?

Jag tyckte iPhonen såg så känslig och ömtålig ut.

Billigaste Samsungen jag kunde hitta! Samsung Gio. Android-version 2.2.1, Knarrevik!

Jappe
 
Senast ändrad:
Toppen