Göran Hellman
HBK Medlem
Sv: Virrig Plåtis ute i Europa
Man kan ju tro att Du är smålänning, Jappe. Hälsningar Göran Hellman
Man kan ju tro att Du är smålänning, Jappe. Hälsningar Göran Hellman
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Undrar vad Los Suecos tycker om mitt inlägg! Hotell mår ju bra av att synas på många sajter men jag antar att samma regler gäller där. När man har har informerat sig gratis via div. hjälpsajter så är det lämpligt att kontakta hotellet direkt för att få ett bra pris. Jag ser inget fult i det men jag kanske inte har den rätta småföretagarandan.
Jappe
Havsbadtemperaturer inom Europa från öst till väst:
Larnaca 18, Kalamata 17, Catania 16, Alicante 15, Malaga 16, Faro 17, Las Palmas (GC) 20
Hej Louise och Ralph! I inlägg 588 utsågs ni till klubbens spejare på GC med uppdraget "Det förpliktar!" Ni har verkligen tagit uppgiften på alvar.
" I'm impressed! Keep up the good work! "
Hittills har ni sköt "förpliktelsen" med bravur!
Tack för alla trevliga, spännnande berättelser, tips, m.m.!
Simma lugnt!
Julian
Jodå, vi har varit där och badat där, flera gånger. Vid Playa de Mogan badade vi en Nyårsafton, trevligt ställe! Play de Amadores höll på byggas, de var i full färd med att släpa dit vit sand från Afrika med pråmar. Det var innan vår husbilsepok. Vi får väl se, om vi kommer dit med husbil nån gång också. Det skulle inte förvåna mig! December och Januari på GC ser ut att vara ett bra alternativ, bara havet håller 20 grader. Men det finns fler mål!Det finns stränder på GC som är mer av konstgjorda laguner. Ex: Playa de Logan och Amadores.
Jodå, vi har varit där och badat där, flera gånger. Vid Playa de Mogan badade vi en Nyårsafton, trevligt ställe! Play de Amadores höll på byggas, de var i full färd med att släpa dit vit sand från Afrika med pråmar. Det var innan vår husbilsepok. Vi får väl se, om vi kommer dit med husbil nån gång också. Det skulle inte förvåna mig! December och Januari på GC ser ut att vara ett bra alternativ, bara havet håller 20 grader. Men det finns fler mål!
Hälsningar, Julian
Dina länkar fungerar inte, åtminstone inte för mej ...
Förresten, vart tog dom vägen? Plötsligt borta!
Har du redigerat?
Det var ett förpillat badande och solande hela tiden. Finns det ingen här som kan lägga ut lite fina bilder från Alperna med skidåkning och pudersnö, knuspriga grillade haxar m.m.
Jappe