Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Förbränningstoalett / fritidstoa
Finns redan, "Cinderella gas" heter en variant, har själv undrat varför det inte finns på husbilar det borde ju gå att fixa en variant som passar in i inredningen och sen får man en liten påse med aska som kan slängas överallt tillsammans med hushållsavfall. Hade det ökat priset på en husbil med ett antal tusenlappar så är det faktiskt något jag hade valt ändå.
Men låt oss få en dygns rapport gällande Ah-input från Britt&Kjell, jag med fler är mycket rejält intresserade! +
Vad kostar en Forgen likt Britt&Kjells montering??? Kan vi få er kostnad presenterad?
Jag har sett denna och delar din uppfattning. Kul att se vad andra har att säga i ämnet!
Min spontana tanke är att miljömässigt måste det vara galet att använda energin för att koka bort det vi har i toatanken.
Jag har sett denna och delar din uppfattning. Kul att se vad andra har att säga i ämnet!
På en stor husbil er det kanskje plass til flere slike vindturbiner?
Hur fungerar det med Forgen? Räcker strömmen?
Är det eller
Bara lite nyfiken, var hittar man den solföljaren som solcellen på bilden sitter monterad på? Verkar smidig. Dyr?