F
F.d. 29925
Guest
Sv: Vincents i Varberg
Med hundra mil kommer man knappast till Spanien men man kan uppleva mycket på betydligt närmare håll.
Ett seriöst företag tar på sig sin del av "missarna" och undviker att kunden framstår som den "felande länken". Det gäller nog att komma överens snarast möjligt, (till varje pris) för ett företag för att inte tappa i anseende och tappa eventuella kunder.
För egen del tänker jag på ordspråket "ju mer man rör i skiten ju mer luktar det".
Ang.Livibil måste det väl ändå anses som att företaget naturligtvis är skyldigt att ersätta fälgar som om jag förstått rätt, företagets personal har skadat under transportkörning, och lucklås som skadats medans bilen varit i företagets vård måste väl också vara självklart?
Hur det sedan var med körda 100 mil välanvänd toalett och smutsig bil skulle också vara intressant att höra?
Med hundra mil kommer man knappast till Spanien men man kan uppleva mycket på betydligt närmare håll.
Ett seriöst företag tar på sig sin del av "missarna" och undviker att kunden framstår som den "felande länken". Det gäller nog att komma överens snarast möjligt, (till varje pris) för ett företag för att inte tappa i anseende och tappa eventuella kunder.
För egen del tänker jag på ordspråket "ju mer man rör i skiten ju mer luktar det".