Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Vad i hela världen har detta med husbilar att göra?
Min gode JAPPE.
Du skriver "Riktig mat är relativt dyr och ska vara det." Hur menar du då? Skall denna mat förvägras det sämre bemedlade i samhället? Bra mat behöver inte alls vara dyrare, det här med rättvisemärkt, gröna svanar & ekologiskt har däremot passat på att trissa upp priserna. Kolhydrater som uppenbarligen är så ohälsosamt har ju ätits ända sedan människan började odla spannmål. En varierad kost & motion är vad jag tror det bästa för välbefinnandet & hälsan.
Bennie
Kalle Dussin, den gamle krigarhövdingen sa att "anfall är bästa försvar".
Vissa här på forumet använder liknande teknik. Vill man inte diskutera ämnet kan man ju alltid ifrågasätta personen i stället!
Jappe
Jag fick ryggskott förra veckan. Dagen innan jag skulle börja jobba, så det var säkert en släng av latmask. Efter att prövat diverse kurer, vitkål på magen, liniment på ryggen, värmekudde m.m. Fick jag tillsist nog och insåg att här behövdes sånt som är utprovat, men inte ens gammeldansk hjälpte. Slutligen kom hon som ger mig mat med ett glas rödvin och efter någon påfyllning stapplade jag i säng. Dagen efter vaknade jag upp betydligt mjukare i ryggen. Frågan är hur länge man vågar använda denna mirakelkur.
För några år sedan fick jag en snaps med Raki varje kväll mot tandvärk, det funka två veckor innan frugan tyckte att det var dags att uppsöka tandläkaren och vips blev jag fri från tandvärk