Peter Lindblom
HBK Medlem
Sv: Vilket Chassi ?
Helst hade jag velat haft en Ford, men nu fanns den bara med Fiat. Spelar egentligen ingen roll för mig vilket fabrikat det är på chassit. Nu blev jag positivt överaskad i stället, tyst och fin motor, bra vrid (Multijet 150) och bränslesnål (0.84 l/mil), mycket bekväma stolar.
"min är bättre än din" snacket skiter jag fullständigt i, är rätt prestigelös, åker vardagsvis Skoda Fabia 1.2.
Peter
Tänk då vad bra dom andra är att åka,till exempel FORD.Här blev ju alla
fabrikat vurderade över lång,lång period,inte bara din Fiat.Tror man skal titta lite "uttåt",själv om vi alla riskerar hamna bak ratten i Fiat när vi köper husbil.Ska det va så???
Ford Transit fikk tidigare i år utmärkelsen "besta bil" som distribusjonsbil,var dom särskilt hadde lagt til grund; drift-säkerhet,komfort ock ekonomi.
Vad gäller Mercedes.......jodu,Mercedes är Mercedes,men är dom värda
merkostnaderna?
Ottar
Helst hade jag velat haft en Ford, men nu fanns den bara med Fiat. Spelar egentligen ingen roll för mig vilket fabrikat det är på chassit. Nu blev jag positivt överaskad i stället, tyst och fin motor, bra vrid (Multijet 150) och bränslesnål (0.84 l/mil), mycket bekväma stolar.
"min är bättre än din" snacket skiter jag fullständigt i, är rätt prestigelös, åker vardagsvis Skoda Fabia 1.2.
Peter