Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
NäDricksvatten å latrintömning finns på alla rastplatser
Diskar och duschar ni utan diskmedel och tvål?grå vatten kan man tömma var som helst...inget farligt..
Som skogsägare skulle jag bli väldigt arg om någon tömmer toadunken i min skog, där rastar jag mina hundar, plockar svamp och bär och går med mina barnbarn...vill du ha andras toadunk tömd i din trädgård?som sagt gråvatten kan man tömma var som helst...diskvatten kaffesump,inget farligt...toa dunken kan man väl gå in med en bit i skogen...heller inget farligt,men har man möjlighet att tömma på en camping så gör man väl det....eller hur...
Det där stämmer inte.Dricksvatten å latrintömning finns på alla rastplatser
Eller trafikverket som de heter numera;Vägverket har en karta över rastplatser och vilken service som finns på dom. Kolla på nätet
Tror nog inte PEAB har en enda rastplats, kanske på några ställen att dom sköter Trafikverkets, där dom har driften av området.Eller trafikverket som de heter numera;
Rastplatser
Ta en paus under resan! Runt om i landet finns cirka 270 rastplatser. Här kan du se var våra rastplatser finns och vilken service vi erbjuder.www.trafikverket.se
Väg
Trafikverket ansvarar för nära 10 000 mil statlig väg, vissa gång och cykelvägar samt vägfärjor. Här får du veta mer om hur vi arbetar för att utveckla vägarna och annat som har betydelse för din resa.www.trafikverket.se
Sen så finns det väl ytterligare några aktörer som har rastplatser(?) PEAB tillexempel.
här är det bara pink,inte värre än något annat..Som skogsägare skulle jag bli väldigt arg om någon tömmer toadunken i min skog, där rastar jag mina hundar, plockar svamp och bär och går med mina barnbarn...vill du ha andras toadunk tömd i din trädgård?
Ok, så vart gör du resten? Men du uppmanade även andra att tömma i skogen, där är det kanske inte bara "pink"här är det bara pink,inte värre än något annat..
nej det gör det inte ! latrintömning finns inte på alla !Dricksvatten å latrintömning finns på alla rastplatser
jo tack ! jag har märkt det ! trevligt för de som kommer efter ? undrar om man gör så hemma ?Om man tömmer i toastolen o tar vatten i handfatet,,,,
Jo,vi tömmer ofta hemma,häruppe finns inte så många ställen att tömma på annars,men det är ju då egenproducerat o man får välja renlighetsnivå efter eget tycke,,jo tack ! jag har märkt det ! trevligt för de som kommer efter ? undrar om man gör så hemma ?
Det är inte alltid vatten av livsmedelskvalitet i handfatet. Särskilt långt från tätort.Om man tömmer i toastolen o tar vatten i handfatet,,,,
Hej, jag brukar inte ens ta vatten på rastplatser långt ute på landet som har ett dricksglas som symbol. Så långa ledningar gräver ju inte ens V.v. Inte för att jag tvivlar på att det är ok. och går att dricka och koka kaffe m.m. på borrat brunnsvatten, utan att det för det mesta om man t.ex. har det i en flaska börjar det smaka lite "grönt" efter ett dygn, och kan vara en början på lite slem algbildning i färskvattentanken som jag lyckats hålla borta länge.
I.o.f. med lite kemisk hjälp .
M.v.h. JANKRO.