• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vilken av dessa bilar ska jag köpa

Sv: Vilken av dessa bilar ska jag köpa

Kul bil - forløperen til Iveco Daily. 5300 kg totalvekt i følge typebetegnelsen, så om den ikke omregistreres til PB-II så kreves minst C1 - omregistrert blir det B fra før 1996 som minste kjørkort.

Thanks
I speak English my danish is not good
Do you mean that the car can be registers till B or to PB-II?

Sorry man, usually I write in Norwegian. Reading Swedish, Danish, German and English.
PB-II is Personbil klass 2 - in everyday swedish husbil, having a grandpa rights case for people with old uninterupted drivers license class B from before 1996 allowing driving with no restriction to weight.

Just for your info - I may write in a broken Swedish also :D

Tack Knut - I think i have to get myself a C1 driving license for that nice house car :music-icon: Damn this rules I actually had to renew my card 8 years ago so I cannot drive it with my B card . damn :twitcy:

Tack Knut - I think i have to get myself a C1 driving license for that nice house car :music-icon: Damn this rules I actually had to renew my card 8 years ago so I cannot drive it with my B card . damn :twitcy:

Förnyelse av körkortet ger inga problem, det är indragning som medför hinder.

aake

Hej! Såg tråden så jag tänkte bara berätta att jag har köpt Hymermobilen....

Tillbaka
Toppen