Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Helintegrert husbul; Forsvinner jo nesten 2,5 til 3m2, foran rattet, gir romfølelse, men ikke mye bodelsytrymme, untatt til pyntegjenstander
En integrerad husbil har bättre isolering i förarutrymmet än en delintegrerad, gäller alla märken.
Fiatdörr = 0 isolering
Sidan i förarutrymmer helintegrerad = någon till full isolering som knut beskriver.
Ännu bättre på bilar utan dörr i förardelen.
Fiat-vindruta = 0 isolering
Vindruta i helintegrerad = 0 isolering.
Vilken är störst, och vilken släpper därigenom ut mest värme?
Pålle
OK, ser faktisk at jeg tok litt feil på enkelte merker, sorry! Kun av nysskjerrighet, skulle det värt meget intressant å måle arealet som forsvant, foran rattet, til kun prydgjenstander og stor "romfölelse". Mye knirk og vindsus, kalt som pokker, en vinterdag, kondens og is på framrutan også, kanskje? Faktum, er at når man leser folk's erfaring så suser det i backspegel, dörlister og fönsster, så helt problmefritt er ikke helintegrert HB!
Det var da voldsomt til beskyldning, og for ordens skyld, jeg har aldri snakket om lengden! Boarealet, og jeg hadde jo håpet at du fortsatte "ignorering"!