Sv: Vi som inte finns !
Jappe.. Du har mängder med goda åsikter. (ibland mindre bra åsikter... egen åsikt)
Denna/detta är än av Dina, i mina ögon, Bra sådan! Så klart skall vi alla umgås inom ramarna av våra perspektiv!
Här är några av mina åsikter/synpunkter som jag hoppas ses som positiva:
* Möte mellan människor är en mix av kontraster.
* Några hörs mer, andra mindre...
* Ingen människa är Mindre Värd pga. mer el. mindre framtoning!
* Mycket är i betraktarens ögon, vad är bra, vad är mindre bra?
Som person har jag lätt för att bli centrum i de flesta sammanhang, inte beroende på att jag höjer rösten
utan mer pga. jag levt ett förmodat brett/utforskande liv, både inom yrke, hobby & fritid.
Så klart att om jag beskriver händelser, hundratals unika sådana, att jag får omgivningen att lyssna och mestadels le!
Om det då finns personer runt bordet som inte får en syl i vädret...
Beror det då på berättaren, åhörarna el. den som känner sig "tyst" i att att påverka just detta för stunden?
Just my 5 cents...
Vänligen, Magnus
Jappe.. Du har mängder med goda åsikter. (ibland mindre bra åsikter... egen åsikt)
Denna/detta är än av Dina, i mina ögon, Bra sådan! Så klart skall vi alla umgås inom ramarna av våra perspektiv!
Här är några av mina åsikter/synpunkter som jag hoppas ses som positiva:
* Möte mellan människor är en mix av kontraster.
* Några hörs mer, andra mindre...
* Ingen människa är Mindre Värd pga. mer el. mindre framtoning!
* Mycket är i betraktarens ögon, vad är bra, vad är mindre bra?
Som person har jag lätt för att bli centrum i de flesta sammanhang, inte beroende på att jag höjer rösten
utan mer pga. jag levt ett förmodat brett/utforskande liv, både inom yrke, hobby & fritid.
Så klart att om jag beskriver händelser, hundratals unika sådana, att jag får omgivningen att lyssna och mestadels le!
Om det då finns personer runt bordet som inte får en syl i vädret...
Beror det då på berättaren, åhörarna el. den som känner sig "tyst" i att att påverka just detta för stunden?
Just my 5 cents...
Vänligen, Magnus
Trådskaparen Conny har alltid varit väldigt tydlig för mig i alla fall. Hans vackra och ödmjuka framtoning står i skarp kontrast till de övriga råbusarna i Bahia Desperados! Felet är kanske att han har hamnat i fel krets. Han borde givetvis söka sig till likasinnade där hans kvalitéer kommer fram utan att han behöver höja rösten och skrika för att höras!
Jappe