Robert-110
FD HBK Medlem
Jag tog kontakt med säljaren, en motor såld, den andra är inte en Alabama-motor. Fortsätter att leta.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Det är ju samma länk som in inlägg 835! Och dessutom väldigt svårbesökt då det kan vara öppet fyra timmar en torsdag.Råkade hitta lite inspiration, och troligtvis ett ställe att besöka med husbilen...
Puchverkstan.se
Puchverkstan.se, försäljning av reservdelar till Puch och Sachs. Stort lager och snabb leverans.www.puchverkstan.se
Det är ju samma länk som in inlägg 835! Och dessutom väldigt svårbesökt då det kan vara öppet fyra timmar en torsdag.
Fortsätt här såklart…….Ingen förändring i Alabama-projektet ännu.
Däremot har jag demonterat motorn på Husqvarna Novolette 1-växlad då den har varit svårstartad.
Fick ett tips om att någon packbox kunde vara defekt.
Tändningen skall jag kontrollera.
Något tips om vad som jag behöver kolla?
Visa bilaga 218888
Visa bilaga 218889
Denna rapporteringsform är mer av blogg-typ än av typen inlägg i en tråd.
Får fundera på om jag skall fortsätta här eller i en ny klubb med en blogg.
Här självklart följt med intresse både moppe o mc trådenIngen förändring i Alabama-projektet ännu.
Däremot har jag demonterat motorn på Husqvarna Novolette 1-växlad då den har varit svårstartad.
Fick ett tips om att någon packbox kunde vara defekt.
Tändningen skall jag kontrollera.
Något tips om vad som jag behöver kolla?
Visa bilaga 218888
Visa bilaga 218889
Denna rapporteringsform är mer av blogg-typ än av typen inlägg i en tråd.
Får fundera på om jag skall fortsätta här eller i en ny klubb med en blogg.
Som du säkert märkt har jag avsagt mig samtliga uppdrag i HBK och varför jag gjort det kan jag inte skriva om här beroende på tillämpningen av forumreglerna. Det är anledningen till att jag funderar på att flytta ut båda trådarna till ett annat forum, jag har inte bestämt mig ännu.
Jag behöver råd i en fråga.
Har jag vänt packboxen rätt?
Detta är den sida där det kan finnas ett visst tryck.
Detta är utsidan.
Skall packboxen vändas så?