• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vem håller ni på när det hettat till....

Snarken 2

FD HBK Medlem
Inlägg
520
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
1271
Medlemskap
2021
Sv: Vem håller ni på när det hettat till....

BJÖRKLÖVEN, Sedan min tid i lumpen på frösön 1970.
Fråga mej inte varför,:wideeyed: jag vet inte, troligen för att man ville vara lite tvärt emot dom andra.

Snarken
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Vem håller ni på när det hettat till....

Hej Jappe

Jag som är helt idrottsnovis måste ändå få visa dig GRÄNNAS stolthet kanske klonat vad vet jag.:D
Men va gööt de gör för ungdomen här i byggda:music-icon:
Gränna AIS

Gurra
 
Senast redigerad av en moderator:

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Vem håller ni på när det hettat till....

Gurra!

Hoppsan! Det var inte meningen, men jag bjuder gärna på detta! :D Jag tänkte närmast på dom gamla ankorna i Säveån.:D:D Dom har det inte lätt. Det är ju aldrig nån is i den ån numera! :D:D:D

Jappe
 
Senast ändrad:

robert

HBK Medlem
Inlägg
412
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027
Sv: Vem håller ni på när det hettat till....

VAD DET GÄLLER HOCKEY SÅ ÄR VI KLUVNA I DEN HÄR FAMILJEN, MEN JAG(Anette) SÄGER BRYNÄS FÖRSTÅRS!!
OCH ROBERT SÄGER FÄRJESTAD!
MEN EFTERSOM VI BOR I GÖTEBORG(eller så nära man kan komma) SÅ HÅLLER VI PÅ FRÖLUNDA NÄR DE SPELAR MOT ALLA ANDRA ÄN VÅRA LAG!
SEDAN ÄR IK SÄVEHOF LAGET I VÅRT HJÄRTA MEN DÅ GÄLLER DET HANDBOLL!!!
 
F

F.d. 4272

Guest
Sv: Vem håller ni på när det hettat till....

Är det så illa att det bara finns en Leksing utav drygt 3000 medlemmar? Dom flesta av elitserielagen saknar det riktiga laget från DALARNA, eftersom Leksand alltid drar stora mängder publik. Tom Brynäs ställde upp med stöd för Leksand fast dom är antagonister, när dom föll ur högsta serien. Jag tar av mig hatten för Brynäs, och hoppas på nya bataljer nästa säsong............. om nu inte Brynäs åker ur

/ Jonny :)
 
Toppen