• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vem håller ni på när det hettat till....

F

F.d. 4272

Guest
Det här har inte med husbilslivet att göra, men likaså engagerar det många av oss...

Nu är det full fart full fight, veckorna går fort.

Vilka håller ni på? De flesta har säkert ett stort hjärta som klappar just för det lag som
ligger närmast hjärtat.

Vad är erat lag i elitserien?

Som ersättning gäller nu Timrå.

Själv hoppas jag på en trevligare säsong 09/10, då MÅSTE DOM VARA TILLBAKS..


:music-icon:LEKSAND STAR for ever........ sista gången var -75, SM guld. Glömmer det aldrig.:music-icon:
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 12156

Guest
Sv: Vem håller ni på när det hettat till....

Jag hoppas LHC tar Sm guld i år.Tycker dom är värda det i år,dom har ju haft chansen men alltid kommit tvåa så nu är det dags för oss östgötar att visa var skåpet ska stå.............:wall: ///Grevinnan.

P.S Greven själv är totalt ointresserad:mad:,här är det frun och barna som är idrottstokiga. Vi har en dotter som spelar handboll, så i morgon bär det av till Örebro på match.
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.677
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Vem håller ni på när det hettat till....

Och jag undrar, vad är det ni pratar om?;)
Kan det vara ishocky? Till elitserien lär väl aldrig Borås
att komma. Men om dom gör det så blir jag nog lite mer intresserad.
Men lycka till önskar jag dom lag som ni håller på.
:)

Eva
 

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Inlägg
3.568
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023
Sv: Vem håller ni på när det hettat till....

Jag är helt ointresserad av sport. Möjligen kan jag tänka mig att titta på friidrott eftersom det där handlar om mätbara prestationer. Längst, snabbast, högst, tyngst och bredast. Lagidrott däremot väljer jag bort helt. Varför ska man kora mästare i tex fotboll? Det finns ju en från förra året, och det laget ställer ju inte upp igen (det är alltid någon som är utbytt). Dessutom är fotboll den sport som tar fram det sämsta i människor. Är det inte slagsmål mellan spelarna, så eldar man upp stadion eller "river stan". Jag är gift med en riktig "sportfåne" som inte håller med mig. Jag tror att Anette har behållning av en badmintonmatch på radio. Detta är antagligen genetiskt betingat eftersom hennes far och hennes bröder är likadana. Vid ett tillfälle frågade svärfar mig:-Tycker du att proffsboxning ska tillåtas? Jag svarade: -Självklart, ishockey är ju tillåtet.
Calle
 

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Inlägg
3.568
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023
Sv: Vem håller ni på när det hettat till....

Jag tror att Greven (maskulina delen), Eva (Eva och Hasse) och jag själv (Calle) kommer att ha trevligt när vi träffas. Vi behöver inte bli oense om vilket lag som är bäst.
Calle

Jag är en dom få som varit i Barcelona utan att se en match på Camp Noir.
 
Senast ändrad:

Frankia

HBK vice ordförande
Inlägg
5.537
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2024
Sv: Vem håller ni på när det hettat till....

Hej!

Bara för att verkligen visa vilket lag som ligger närmast hjärtat så bytte jag Avatar. Den får ligga kvar tills finalen är över.

:)

SM-guld: 7 st , varav 7 st sedan Elitserien kom till 1975

SM-finaler: 17 st (1976, 1977, 1981, 1983, 1986, 1987, 1988, 1990, 1991, 1997, 1998, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006)
 
Senast ändrad:
F

F.d. 15874

Guest
Sv: Vem håller ni på när det hettat till....

Hej!

Bara för att verkligen visa vilket lag som ligger närmast hjärtat så bytte jag Avatar. Den får ligga kvar tills finalen är över.

:)

SM-guld: 7 st , varav 7 st sedan Elitserien kom till 1975

SM-finaler: 17 st (1976, 1977, 1981, 1983, 1986, 1987, 1988, 1990, 1991, 1997, 1998, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006)

Helt Rätt ett färjestad blod går aldrig ur kroppen,det sitter där det sitter.och för den delen så är Färjestad det bästa laget genomtiderna,När jag bodde i Karlstad så missade jag inte en match på 18 år,så det är lite svårt att heja på något annat lag även om det finns några som är bra.

MVH: per
 
Toppen