Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tak for opfordringen Ranko.
Som tjenesteydende ambassadør, kan jeg tvivlsomt opfylde jobbet,
men som fri pionér og måske til inspiration for andre vil jeg fortsat gøre hvad jeg kan.
HBK forum er stedet som kan give teknisk inspiration og i særdeleshed også social gensidig forståelse omkring husdyr, rejser, lune historier o skoj, lyckönskningar, singlerne og meget mere.
Alt sammen emner som kan danne grundlag for et givende samvær på internettet uanset nationalitet.
Kun språk angst eller rädsla kan være et problem.
Måske kan der komme en ny tråd som hedder t.ex."Velkommen alle danskere til HBK".
Men hvordan ser en ny dansk med interess HBK forsiden ?
Den engelske model er her:
http://www.husbilsklubben.se/forums/t18517/
(Logga ut - så ser du)
Jeg håber at kunne besøge Sverige inden for et år.
Observera att om man lämnar medlemskapet kan man inte längre skriva i forumet eller vara Intresserad.............
overgå til flokken af HBK interesseret efter mit medlemskabs ophør. ........
Nu kanske det finns medlemmar som inte klarar Danska varken i tal eller text.
Tommy R
Vi kommer bli fler, mycket fler.
Genomsnittsåldern på husbilsägare är skyhög, med ett ganska svalt intresse för internet, dagens ungdomar vet ingenting annat än internet.
Sen är gubbar över 50 inte speciellt intresserade av att umgås på nätet, dom vaktar hellre TV´n.
Då kanske det är bättre att de som inte förstår använder ett översättningsprogram efter eget val?
BredoMobil
...
Så med mindre der er andre positive vinde i det ledende HBK, må jeg nok stadig efter længere tids stand-by, overgå til flokken af HBK interesseret efter mit medlemskabs ophør.