• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Varför är vi inte fler medlemmar i HBK (en possitiv artikel)

F

F.d. 55368

Guest
Sv: Varför är vi inte fler medlemmar i HBK (en possitiv artikel)

Varför inte ett litet inlägg på Skånska....tycker det vore skoj:yes:
 
F

F.d. 55451

Guest
Sv: Varför är vi inte fler medlemmar i HBK (en possitiv artikel)

Her er måske noget som kan åbne muligheden for at få flere medlemmer i HBK.

Se under Change Language på denne hjemmeside:
Club Motorhome - Club Motorhome

- det kan bruges af alle medlemmer.

Jeg synes oversættelserne er bedre end meget andet jeg har læst.
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 52945

Guest
Sv: Varför är vi inte fler medlemmar i HBK (en possitiv artikel)

Även om vi läser 5-6 främmande språk i skolan så lär nog
knappast danskan vara med, eller ?
// Janne

Faktum är att vi hade en timme danska i gymnasiet varannan vecka på Borgarskolan i Malmö(ifs 40 år sedan);)
//ArTii
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.181
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Varför är vi inte fler medlemmar i HBK (en possitiv artikel)

Jag utbildas ca 2-3 veckor i Danska & Norska/år, minst 8 timmar/dag när jag fiskar lax i Norge. Det är lite si och så med att förstå olika dialekter, det viktigaste dock är att det pratas långsamt.
 
F

F.d. 55451

Guest
Sv: Varför är vi inte fler medlemmar i HBK (en possitiv artikel)

Neee hør nu her :D
Det var ikke for at rekommandere denne Club Motorhome; meget lille forening som jeg også er medlem af igennem ca 1 år.
(ref. # 64)
Selv af meget små husbilsforeninger kan man lære af, og på video og sprogsiden er CM meget udadvendte fra deres web-afdeling.
Det synes jeg bestemt også HBK har været, men til eksempel så behøver man i CM, blot at indsætte linket fra en YouTube uden tilpasning - resten klarer programvaren.
Tilsvarende med Facebook.

Hvis HBK medlemmerne kan klikke på et flag og få en relevant oversættelse - så er det vel bedre end ingenting.

Man skal aldrig føle sig for hellig' til ikke at lære af andre.
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 52945

Guest
Sv: Varför är vi inte fler medlemmar i HBK (en possitiv artikel)

Förstår att ni på den breddgraden läst lite danska, det hörs...:wink:
// Janne

Japp, å de e vi stolta för, vi som har danskarna som grannar både i Skåne och i Danmark känner en mycket stor samhörighet som bara växer och växer ta flödet över bron och färjorna t.ex idag arbetar både skåningar och danskar i regionerna med varandra och många är de projeket som håller på tillsammans. Den lilla kulturskillnaden som ändå finns är nästan inte märkbar.

Kanske detta blev lite mycket men det står jag för!:);)

//ArTii
 
F

F.d. 55451

Guest
Sv: Varför är vi inte fler medlemmar i HBK (en possitiv artikel)

Observera att om man lämnar medlemskapet kan man inte längre skriva i forumet eller vara Intresserad.

Med andre ord skulle man aldrig have blevet medlem.
En hård straf for at stoppe som husbil anvender og se tilbage på engagerede år i sin alderdom.
:(
Jeg finder det kyniskt.
 
F

F.d. 55451

Guest
Sv: Varför är vi inte fler medlemmar i HBK (en possitiv artikel)

Jo vist Jappe, men hvorfor skal man stilles dårligere end Intresserad medlemmer, trods det at man har bidraget i mange år med tusindvis og for det meste hjertelige og givende indlæg.
Håber at jeg også om 15 år på plejehjemmet' ;) kan læse vore debatter fra tiden i HBK.
Er vi alle medlemmer tvungne til at være medlemmer resten af livet :confused:

Jappe :) jeg forstod udemærket din venlige mening fra førhen i fotohörnat, men jeg syntes den var meget rammende for mange indlæg jeg skrev på det tidspunkt - ingen reaktion andet end en kold skulder.
Det skal du ikke føle dig truffen eller ramt for.
Det negative vil jeg ikke blive ved med at huske; jeg vil hellere erindres om de positive stunder fra HBK, såvel som mange andre videoptagne rejser.
 
Senast redigerad av en moderator:

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.557
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Varför är vi inte fler medlemmar i HBK (en possitiv artikel)

En kan lese allt som er tilgjengelig for intereserade, men ikke skrive om en ikke er pålogget.
 
F

F.d. 55451

Guest
Sv: Varför är vi inte fler medlemmar i HBK (en possitiv artikel)

Knut , når jeg så har måttet afstå husbilen på grund af alderdom eller manglende førerbevis og uden husbil, men nok stadig har min åndsevne intakt og kan give lidt tips, så skal jeg bare holde kæft' :(

"hvorfor skal man stilles dårligere end Intresserad medlemmer" ?
 
Senast redigerad av en moderator:

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.557
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Varför är vi inte fler medlemmar i HBK (en possitiv artikel)

Interreserade sperres etter 300 innlegg - og det har vi begge passert med margin. Jeg kommer til å fortsette som medlem til tross for at jeg om 3 uker flytter permanent fra Europa. Betaler de 100 svenske kr pr år for den fornøyelsen.
 
F

F.d. 55451

Guest
Sv: Varför är vi inte fler medlemmar i HBK (en possitiv artikel)

Knut, om du stoppede som en positiv del af HBK, ville jeg være ked af, men fortsætter vel med at anvende husbil ?

Jeg har set andre som har gjort et stort stykke kompetent arbejde i HBK og DACF, næsten gå ud som et lys der forsvandt i mørket.

Manglede der en positiv ånd fra HBK mængden, om at de var ønsket trods at der ikke var en husbil i indkørslen ?
 
Senast redigerad av en moderator:

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.557
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Varför är vi inte fler medlemmar i HBK (en possitiv artikel)

Jeg fortsetter i HBK-Web - den saken en klar. På farmen har jeg litt tid morgen og kveld til internett og HBK - dagen bruker jeg stort sett ute.

Det blir en tid før jeg får råd til å kjøpe en ny husbil i Australia, i alle fall en av de jeg har på ønskelisten. De første par årene ser det heller ikke ut som vi får tid til å bruke en husbil - det er endel som må gjøres på farmen. Vi har i fra i dag 7 fjordhester og en gammel tysk varmblod som fulgte med når vi kjøpte stedet. Med litt flaks har vi 4 nyfødte fjordhester om ett år :D.
 

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Varför är vi inte fler medlemmar i HBK (en possitiv artikel)

Jeg fortsetter i HBK-Web - den saken en klar. På farmen har jeg litt tid morgen og kveld til internett og HBK - dagen bruker jeg stort sett ute.

Det blir en tid før jeg får råd til å kjøpe en ny husbil i Australia, i alle fall en av de jeg har på ønskelisten. De første par årene ser det heller ikke ut som vi får tid til å bruke en husbil - det er endel som må gjøres på farmen. Vi har i fra i dag 7 fjordhester og en gammel tysk varmblod som fulgte med når vi kjøpte stedet. Med litt flaks har vi 4 nyfødte fjordhester om ett år :D.

Lycka till och kul att du fortsätter och är med oss.
 
F

F.d. 55451

Guest
Sv: Varför är vi inte fler medlemmar i HBK (en possitiv artikel)

Beklageligt at jeg mener denne tråd igen skal genoptages.

Jeg forsøger på bedste måde at hjælpe i emner med det jeg har kendskab til.
Alligevel angribes jeg og der forlanges at jeg skriver på svensk.
Komplicerede spørgsmål forsøger jeg at besvare på en let forståelig måde,
selv om der ligger en dyb teknisk baggrund bagved.

Jeg vil ikke svines til for det arbejde, contra ligegyldighed.

Indlæg få jeg fjernet som svarer på personlige angreb af mig - det er urimeligt.
Hvis mit svar skal fjernes - så skal de personlige angrep på mig også fjernes.

Ind til videre følger jeg Jappes holdning til HBK forum.
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen