Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hälsandet är trevligt men visst juli månad kan det bli körigt att hinna med alla.....då får den på passagerar sidan ta över...
Är biker sedan ca:35 år, ja det är riktigt Vi hälasr på varandra när vi möts, dom enda som inte hälsar är HD-åkarna, den är ju dyrare å anses vara lite finare, men ofta är det så att kan man inte skapa sig en egen image så köper man en färdig å tror man är en biker, kan vara samma fenomen ?????Har inte varit husbilsägare mer än ca. 3 mån. och har redan kört ca 500 mil på de svenska och danska vägarna. De hälsningar som mc-förare gör när de möter varandra har också anammats av husbilsåkare. Men det märkliga är att ju större och lyxigare bilen är, ju mer sällan hälsar man. Anser man sig för fina att hälsa på "vanligt folk". Jag tycker personligen att det är väldigt trevligt att man hälsar när man möts ute på vägarna.